4105
Sök

REDAN UTHYRD!: Garageplats (Huddinge) uthyres, 3-fas, kompressor, MIG, lyft mm 1500kr/mån

Rallyförare
1 075 Inlägg
10 november 2010
Trådstartare
Garageplats uthyres! (Plats märkt "Y" på bilden)
Vi har ett stort garage med högt till tak, ligger i Länna (Huddinge / Skogås) Nära Haninge, Farsta, Trångsund, Tyresö, Skarpnäck & Älta.
Vi hyr ut en plats i garaget.
Platsen är 12 kvadratmeter och kostar 1500kr i månaden. Platsen är utmärkt med linjemarkering där hyresgästen skall hålla sitt fordon och
sina verktyg, plats för verktygstavla finns på båda platsen (vägg). Varje hyresgäst får även lite plats för förvaring i hyllorna till vänster på bilden.
Vatten, tryckluft (kompressor) finns i lokalen. El finns i lokalen, kostnad för kilowatt ingår ej i lokalhyran. Vi som hyr där delar på den kostnaden.
Ägaren av garaget har MIG-svets och billyft, i mån av tid och rum kan dessa brukas av övriga hyresgäster under förutsättning att man håller efter maskinerna.

Den som skall hyra plats blir kontrollerad av UC kreditupplysning.
Uppsägningstiden är 3 månader från båda hållen. Vid kontraktskrivning skall tre månadshyror (4500kr) erläggas i pant. Dessa pengar återges den dagen hyresgästen
flyttar från garaget under förutsättning att alla hyror är betalda uppsägningstiden ut. Tillträde omgående.
Hyran erläggs månadsvis i förskott, dvs hyran för December 2010 skall erläggas senast sista November 2010.

En nyckel och en larmnyckel ingår i garageplatsen.
Inte ett måste men en klar fördel om du som vill hyra håller på med Rally eller Banracing då vi som tidigare hyr där är likasinnade.

Undrar ni något - RING 0704-39 21 98

Annons med bild: http://www.blocket.se/stockholm/Garagep … 11&w=1
Senast redigerat av carnageman (1 november 2011)

11 Inlägg
1 november 2011
Du kan ju lägga in en annons via garageplats.se ? Själv använde jag "intro2011" som kampanjkod - vet ej om den fortfarande fungerar dock...

Sök