Tjena!!
Skulle höra med er om ni kan rekomendera någon bra billackerare i/runt om östergötland?
Färgen i fråga är Mattsvart och vad jag förstår så är det ingen färg för nybörjare? Bilen ska lackas om från grunden, då jag gärna vill ha den plåtren och sedan någon slags rostskyddande grund o sedan den vanliga processen! Bilens delar så som kofångare, dörrar, huv m.m kommer vara bortplockat/ löst levererat!
Jag har funderat lite på 2 lackerare än så länge:
Paintworx och mjölby billackering, men det finns nackdelar med dom här 2
Paintworx bor för långt bort men med ett vettigt pris mellan oss så är inget omöjligt
Och mjölby billackering lackar dock bara lastbilar men är väldigt duktiga förövrigt!
Har någon annan något bra förslag som ni själva har haft med o göra och eventuellt lite ungefärliga priser för min önskade lackering
Någon som kan hjälpa mig, eller helt enkelt någon lackerare som vill sponsra till en del o visa upp min bil på eventuella arangemang? Jag har många som följer min projekttråd o om någon lackerare vill se vad det handlar om för bil och byggnads syfte så är dom välkommna att kolla in min tråd:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=136404Bilen är så gott som färdig för lackering så det är bara att ösa på med förslag eller om lackerare själva vill ta kontakt!
OBS!! Om jag har lagt denna tråd i fel kategori så skulle det vara snällt av en moderator att flytta den!
MVH Joakim