2233
Sök

Ibiza SC Cupra "Starscream"

Cupra_
23 februari 2011
Saab_Robin skrev:
a men lugn nu big_smile fan va snyggt de blev

Haha Tack smile

Cupra_
23 februari 2011
Michkijn skrev:
hyffsat! big_smile

Vilken lite @##!!% du är alltså! Nej då.. Men har funderat sen du snackade om det och tänkte att jag ger det en chans smile

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
23 februari 2011
Deception skrev:
Michkijn skrev:
hyffsat! big_smile

Vilken lite @##!!% du är alltså! Nej då.. Men har funderat sen du snackade om det och tänkte att jag ger det en chans smile

blir ju riktigt syggt om jag ska vara helt ärlig! smile

Cupra_
23 februari 2011
Michkijn skrev:
Deception skrev:
Michkijn skrev:
hyffsat! big_smile

blir ju riktigt syggt om jag ska vara helt ärlig! smile

Så ska det låta, nu kan jag sova gott wink

German Engineering
9 083 Inlägg
23 februari 2011
Kolfiber är nice big_smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Cupra_
23 februari 2011
CarpeDiem skrev:
Kolfiber är nice big_smile

Indeed wink

Cupra_
24 februari 2011
Vingen är färdigwrappad tongue Tyvärr syntes det inte så himla bra på den här bilden, men kollar man noga så..

https://www1.garaget.org/gallery/images/107/106387/106387-6b2dc273a4215f86da0129b6ac4e9dca.jpg

German Engineering
9 083 Inlägg
24 februari 2011
Snyggt med mönstren på bilen smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Cupra_
24 februari 2011
Tack, fast de har suttit på sen oktober, det är bara det att de syns endast ur vissa vinklar..

397 Inlägg
24 februari 2011
Har du testat att lägga ungefär 3 lager klarlack på 3M's vinylen? Jag gjorde det på mina speglar, f*n vad snyggare det blev smile

Men prova på en testbit först!

Saab 9³ Monte Carlo Projekt! "Projekttråd vet du ;)"

1 432 Inlägg
24 februari 2011
ETTH skrev:
Har du testat att lägga ungefär 3 lager klarlack på 3M's vinylen? Jag gjorde det på mina speglar, f*n vad snyggare det blev smile

Du har ingen bild på dina speglar?

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

Cupra_
24 februari 2011
ETTH skrev:

Känns som sjukt krävande maskeringsarbete i mitt fall.. Om du kollar hur det är klätt på vingen så skulle den inre delen behöva maskeras, föratt inte tala om hela bilen i princip..

397 Inlägg
24 februari 2011
SpeedOfLight skrev:
ETTH skrev:

Du har ingen bild på dina speglar?

Det kommer så småningom i min tråd smile

Äh, du har väl gamla lakan eller något du kan täcka bilen med wink

Saab 9³ Monte Carlo Projekt! "Projekttråd vet du ;)"

Cupra_
24 februari 2011
Courtesy of Backes ljud wink Stereoramen kommer imorgon..

https://www1.garaget.org/gallery/images/107/106387/106387-7a9aa227c7e2c7ebbdb2a6d263f31f8f.jpg

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
24 februari 2011
Den där lågnivåkabeln är inte så jättebra, så du vet. wink Tar upp en del störningar och gåt lätt sönder i skärmen vid splittdelarna (om det nu är en multikanals kabel). Ser bra ut med bilen annars! smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Cupra_
24 februari 2011
ChriZtoffer skrev:
Den där lågnivåkabeln är inte så jättebra, så du vet. wink Tar upp en del störningar och gåt lätt sönder i skärmen vid splittdelarna (om det nu är en multikanals kabel). Ser bra ut med bilen annars! smile

Det är ingen multikanal, står på bilden att det är mono wink Dessutom duger den då den var gratis smile
Det finns även flera modeller av den. En lite billigare för 199 för 5m standardkabel och en för 399 för 5m.. Detta är den dyrare iaf..
Senast redigerat av Deception (24 februari 2011)

Cupra_
25 februari 2011
Titta vad jag hittade idag smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/107/106387/106387-e6706d6cdca836a9b73d388a60827d7d.jpg

Gissa var de ska sitta wink

Återkommer senare med en skriftlig updatering.. Middag nu..

Cupra_
25 februari 2011
Ok. Bilarna där ja. Jag var och storhandlade mat idag, då fick jag syn på dessa. Det är ju Bumblebee och Barricade från första filmen smile Riktigt välgjorda trots sin ringa storlek. På Barrciade har du t.ex. texten: "To punish and enslave".  Bee har sin rost..

Dessa passar ju in utmärkt då jag nu ska ha ett mer allmänt transformers-tema.

Sen har jag en fettråkig nyhet också.. Jag fick inte min stereoram idag. Det var absolut inte pioneers eller backes fel utan detta pga att UPS hade schabblat. De skulle ha levererat den idag men uteblev helt, de dök inte upp med något annat heller!

Så nu blir det inte för än tidigast måndag som min ram kommer och stereon kan monteras sad

Idag började jag provmontera kablarna i alla fall. Jorden har jag hittat en kalasbra punkt till, då tro det eller ej, finns en färdig jordpunkt i bagaget avsedd för detta! Lågnivån kommer gå lätt också, likaså remoten. Däremot strömmen gick ju åt skogen..

Det finns 2 hål i torpeden som jag kan se, men allt är skittrångt och allmänt jävligt att komma åt.. Får se hur det går..

Sök