hmm måste va nått konstigt med 7/900 serien dom har tendens till att söka sig ut i diken haha. även här hemma omkring så är de dom som ligger där i diket o sprätter för glatta livet som en hamster på amfetamin.
hmm måste va nått konstigt med 7/900 serien dom har tendens till att söka sig ut i diken haha. även här hemma omkring så är de dom som ligger där i diket o sprätter för glatta livet som en hamster på amfetamin.
kan handla om att man har råd att offra en sådan bil. Jag gav 1500 spänn för en 740. behöver inte vara rädd ett dugg om den när jag transporterar mig. Ful som stryk går som en påse nötter. Men vad gör repor och bulor ? En bil för 20 tusen och upp hade jag brytt mig lite mer.
frän tråd ska följas. kan vara så att man kan knäppa ett kort om man åker av själv. har bara vart av en gång iår faktisk konstigt nog. men nära typ 1000 gånger känns det som
Va nära på att köra på fan idag kom i en kurva på ställ å så låg de en driva över vägen som slet tag i hjulet.. lyckades hålla stället (åt helvete för brett) med en cm max till is vallen vi va lite nerviga när vi fick tillvaka den
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm