3623
Sök

karlskrona, vad finns att göra där?

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
13 juli 2006
Trådstartare
Tjabba.. nu är det som så at jag ska åka ner till karlskrona med familjen nästa vecka smile så vad finns det för skojj att hitta på där nere? någon som bor där som kanske har koll på läget?

Mvh..

Bmw osv..

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
13 juli 2006
Jo om jag inte minns fel är det race på lördag.
Samling vid max mellan 22-23 sen avfärd till hemlig raka.

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
13 juli 2006
Trådstartare
har inge körkort dock ;P

Bmw osv..

Fartygsingenjör
550 Inlägg
13 juli 2006
Ja du kan ju alltid kolla om Bilsport museumet är öppet finns en del fräcka bilar där annars finns det inte mycket o göra tongue

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis

med lem
1 147 Inlägg
13 juli 2006
bli inte besviken, men det finns inte ett skit o göra här..inte nått som inte finns nån annanstans iaf...du korsar centrum/stan på 5 minuter till fots (om du går sakta).
Senast redigerat av dallelito (13 juli 2006)

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

Gorgilus addictus
4 757 Inlägg
13 juli 2006
Kör till sölvesborg..där finns de alltid saker att göra:P

Allt för den där jävla hatten!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
13 juli 2006
Trådstartare
dallelito skrev:
bli inte besviken, men det finns inte ett skit o göra här..inte nått som inte finns nån annanstans iaf...du korsar centrum/stan på 5 minuter till fots (om du går sakta).

hehe men så är de överallt tycker man ... jag tycker inte det finns ett skit att gör här i sthlm heller ^^

läste nyss på www.karlskrona.se och www.karlskronacentrum.se att det finns 170butiker? där lär man väl kunna bränna lite pengar iaf smile
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (13 juli 2006)

Bmw osv..

med lem
1 147 Inlägg
13 juli 2006
170? det var som fan. det visste jag inte. det lilla tåget kanske kan vara kul att åka =P o så rekomenderar jag starkt glassiären om du gillar glass=) annars vet jag inte

Rohdin
13 juli 2006
UseDubbelTurbo skrev:
har inge körkort dock ;P

synd,annars finns det goa strippklubbar och uteställen där..men annars är det bara slagsmål och trångt på gatorna,inte mkt mer

ps. snygga bilar finns där iaf
Senast redigerat av Rohdin (13 juli 2006)

med lem
1 147 Inlägg
13 juli 2006
strippklubbar?=S det har iaf gått mig förbi, var finns den/dom? haha ja slagsmål e det gått om, ronnebygatan räknas som en av dom farligaste i landet, räknat till stadens storlek eller hur det va=) synd att det e så otroligt töntigt o slåss, annars hade det kanske vatt nått o skryta me

Rohdin
13 juli 2006
sorry,strippklubben finns i Karlshamn men då vet du vad du kan öppna i Kna sen då ju

med lem
1 147 Inlägg
13 juli 2006
Rohdin skrev:
sorry,strippklubben finns i Karlshamn men då vet du vad du kan öppna i Kna sen då ju

haha ja lätt, borde nog göra det. hade tatt över nöjeslivet totalt!smile

Rohdin
13 juli 2006
hehe ja och du hade varit på gott humör varje dag på jobbet wink

med lem
1 147 Inlägg
13 juli 2006
haha precis!smile borde nog tänka över idén. kan dock ogillas av tjejen, kanske svårt o hitta personal som vill strippa med.

(har en känsla av att chrizz kommer tycka denna tråden spårat ur o låsa den, men hoppas du får kul här iaf)

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
13 juli 2006
Trådstartare
ska tydligen bo vid björkenäs-jämjö vid någon bilverkstad(?) om någon vet

Bmw osv..

197 Inlägg
13 juli 2006
strippklubb kanske hadde varit något i karlskrona det finns ju endel lumpare där "gjorde grundutbildning där" :-) trevlig stad fast inget om man jämnför med västkusten hehe

Vart jag mig i världen vänder skall jag göra svarta ränder...

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
13 juli 2006
Trådstartare
dallelito skrev:
strippklubbar?=S det har iaf gått mig förbi, var finns den/dom? haha ja slagsmål e det gått om, ronnebygatan räknas som en av dom farligaste i landet, räknat till stadens storlek eller hur det va=) synd att det e så otroligt töntigt o slåss, annars hade det kanske vatt nått o skryta me

haha lol! känns som att man inte ska börja bråka med någon då som ensam 08 wink

Bmw osv..

31 Inlägg
14 juli 2006
Finns väl nåt marinmuseum och lite så... annars är det väl omnejden som är mest att se... kristianopel och allt vad det heter där.

Avstängd
1 106 Inlägg
14 juli 2006
Ta o res till Gdynia, Polen med Stena Line.

Livet startar vid 220 km/h

180 Inlägg
14 juli 2006
Saabare skrev:
Ta o res till Gdynia, Polen med Stena Line.

varför??  finns vell typ inget spec där eller?

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!

Sök