den är så klen om man ska ha värre motor i vill man ju kunna sladda lite osv så de blir väl e30 bakaxel då såfall för de är exakt lika bult mönster har e30 fälgar på opeln nu så men vi får se ska fixa en jävla körkort först och fixa nån bil jag kan åka i sålänge
Tjabba tjena , nu har jag äntligen frisknat till ifrån feber och hosta så va ute o skruva lite igår och tryckröret vart klara och intercoolern vart monterad. fick hem det i veckan av klracing. även sportluftilter o btr , sen en v-bandsfläns till kompressorhuset. väntar på vband till avgashuset nu , såhär ser det ut än så länge:
Börjar bli riktigt bra nu! vart fick du tag i vbandsflänsen?
tack så mycket , en kompis till mig som också bygger snurrbo fixade åt mig tror han va in på pbz i uppsala o beställde , downpipe v-band kommer på måndag så då kan man börja bygga sig en downpipe
jahaja update igen , stoppade dit en btr idag och sen fick jag göra egna spridar kontakter med kabelskor och krympslang. får duga sommarstuga tillsvidare. passade även på och starta den. den gick kanon tog tre sekunder innan den gick :d nu är man nöjd och kommer sova gott
nu har jag hunnit varit på automässan i göteborg med jobbet , och skruvade lite idag , satte dit insugsgivaren på tryckröret och sedan övrekylarslang med en givare där , och sportluftfiltret åkte på men saknas två slangklämmor, sen sen spolarvätskeburken. men måste köpa slang och en skarv till den. annars är det lungt ska hitta ett rör så det kan svarvas en fläns till downpipen. så inga bilder tyvär denna gång