Projektet som spårade ur! Från början var tanken att bara turbokonvertera bilen men blev istället en totalrenovering. Detta då jag är ganska pedant med mina bilar och älskar när det är nytt och frächt. Möjligt att det åker på ett... Visa mer
Off topic: Det var därför du skrev att du inte kunde sova inatt på facebook
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Off topic: Det var därför du skrev att du inte kunde sova inatt på facebook
Skall lägga på några lager slipgrund på också och slipa så det är en bra slät uta
Faktiskt en annan anledning till varför jag inte kunnat sova
Lägg inte för mycket slipgrund åt gångerna, max tre lager. Annars kommer det att suga färgen eller tom bubbla upp vid värme (lackeringssbox) 2K färg som dem flesta vet måste bakas i en lackeringsbox för att den optimala glansen samt stryktåligheten skall nås.
Skärp dig Matte för helvete, tänk om å gör klart den
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
Jag funderar starkt på att rosta hela bilen. Känns som om det inte kommer bli bra hur jag än gör. Speciellt inte när min färgspruta gick sönder och skvätter färg lite som den vill...
Jag funderar starkt på att rosta hela bilen. Känns som om det inte kommer bli bra hur jag än gör. Speciellt inte när min färgspruta gick sönder och skvätter färg lite som den vill...
Köp en spruta på biltema! I våran verkstad hade vi de som sprutor till Sprutspackel coh de var faktiskt riktigt bra för det! Vi har väl sprutat 2K färg med det nån enstaka gång mest för att prova hur de var (på ett par mopedkåpor) och resulatet var riktigt bra!
Det handlar inte om sprutorna utan vem som sprutar !
Jag såg på facebook att du fick låna en spruta nu matte så sluta lipa