2501
Sök

beemern,s bmw 1602.. lite fräsiga delar.

Ljud freak !
928 Inlägg
7 december 2011
beemern skrev:
Bmw_Bertil skrev:
Jävligt tufft projekt smile Ska lätt följas smile

kul att du gillart, är lågfart just nu men kommer väl mer framöver smile

Man ska inte jobba ihjäl sig smile håller själv på med ett projekt å jag kör lite så där bara varje söndags mek wink då blir de lungn takt smile

.......
2 655 Inlägg
7 december 2011
Trådstartare
okej kan väl slänga in en liten uppdat då.  plåten till bakändan är beställd och kommer innan nästa helg

blev även en beställning hos schmiedemann på lite motordelar åt både sug o turbomotorn och de grejerna är också ca 1 vecka bort.

.......
2 655 Inlägg
7 december 2011
Trådstartare
Bmw_Bertil skrev:
beemern skrev:
Bmw_Bertil skrev:
Jävligt tufft projekt smile Ska lätt följas smile

Man ska inte jobba ihjäl sig smile håller själv på med ett projekt å jag kör lite så där bara varje söndags mek wink då blir de lungn takt smile

nej men har som mål att vara klar till sommaren så måste ju ha lite fart tongue.

Forummoderator
26 390 Inlägg
7 december 2011
Det får väl ta den tid det tar helt enkelt, hehe.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Trucker
1 220 Inlägg
7 december 2011
precis! bara låta de ta den tid de tar! för klar kommer den ju att bli.. känns ju som att vi ha en del annat å göra i garaget ändå..

Vissa är bara bättre än andra!

.......
2 655 Inlägg
8 december 2011
Trådstartare
jovisst får ta den tid de tar men måste bara få tillbaka inspirationen att fortsätta så därför väljer jag att lägga karossen på is en stund och fortsätta bygga på både sug och turbomotorn ett tag smile

Forummoderator
26 390 Inlägg
8 december 2011
beemern skrev:
jovisst får ta den tid de tar men måste bara få tillbaka inspirationen att fortsätta så därför väljer jag att lägga karossen på is en stund och fortsätta bygga på både sug och turbomotorn ett tag smile

Klokt tänkt.

241 Inlägg
8 december 2011
Stackarn skrev:
Äh, en helg och två plattor Norrlands så är väl de där klart? big_smile

Precis,  tänk posetivt. fan så gött när du e klar med svetsandet. Borde ju va lite roligare när du precis har köpt en riktigt schysst svets också smile Annars kommer jag å johan förbi å skäller lite på dig wink

Ljud freak !
928 Inlägg
8 december 2011
beemern skrev:
Bmw_Bertil skrev:
beemern skrev:

nej men har som mål att vara klar till sommaren så måste ju ha lite fart tongue.

jag har som mål att vara klar te elmia tongue

.......
2 655 Inlägg
8 december 2011
Trådstartare
AirOne skrev:
beemern skrev:

Klokt tänkt.

jo man försöker ju göra de ibland iallfall tongue. på tal om klokt tänkt så tog ja o bytte bort skoterfaan mot en bes 240 så nu ska de svinas så ha kameran redo xD.

Trucker
1 220 Inlägg
8 december 2011
ajjemen så nu är den borta.. när få man se den då?

.......
2 655 Inlägg
8 december 2011
Trådstartare
ivaaar skrev:
Stackarn skrev:

Precis,  tänk posetivt. fan så gött när du e klar med svetsandet. Borde ju va lite roligare när du precis har köpt en riktigt schysst svets också smile Annars kommer jag å johan förbi å skäller lite på dig wink

men svetsar ju en jäkla massa på jobbet, gjorde de på förra jobbet också och på svetsutbildningen före de så är väl inte så konstigt att man blir lite less ibland tongue. haha behövs nog inte, har beställt grejer för typ en halv lön så kommer nog hända nånting framöver tongue.

.......
2 655 Inlägg
8 december 2011
Trådstartare
teamvolvoracing skrev:

imorrn? tongue

Trucker
1 220 Inlägg
8 december 2011
beemern skrev:
teamvolvoracing skrev:

imorrn? tongue

grett de! ska försöka va där tills halv 5.

241 Inlägg
8 december 2011
beemern skrev:
ivaaar skrev:
Stackarn skrev:

men svetsar ju en jäkla massa på jobbet, gjorde de på förra jobbet också och på svetsutbildningen före de så är väl inte så konstigt att man blir lite less ibland tongue. haha behövs nog inte, har beställt grejer för typ en halv lön så kommer nog hända nånting framöver tongue.

Jaja då förstår jag att de kanske blir lite trist, men hoppas du kommer igång snart, e sjukt sugen på se hur den kommer bli smile

Forummoderator
26 390 Inlägg
8 december 2011
beemern skrev:
AirOne skrev:
beemern skrev:

Klokt tänkt.

jo man försöker ju göra de ibland iallfall tongue. på tal om klokt tänkt så tog ja o bytte bort skoterfaan mot en bes 240 så nu ska de svinas så ha kameran redo xD.

Kameran kan inte vara mer redo, hehe.

.......
2 655 Inlägg
9 december 2011
Trådstartare
AirOne skrev:
beemern skrev:
AirOne skrev:

Klokt tänkt.

men såg den inte någe ikväll när jag var ute och tuktade skiten ur b21an i torvalla industriområde :p

Trucker
1 220 Inlägg
9 december 2011
å glömde att höra av dig gjorde du oxå! ville ju oxå åka 240

Forummoderator
26 390 Inlägg
9 december 2011
beemern skrev:
AirOne skrev:
beemern skrev:

men såg den inte någe ikväll när jag var ute och tuktade skiten ur b21an i torvalla industriområde :p

Hehe..lite svårt för kameran att vara där när kameramannen har varit på annat håll..

Sök