3397
Sök

Vilken är den största staden ni kört bil i?

715 Inlägg
8 januari 2011
malmö, fast litet i jämnförelse
Senast redigerat av mulleina (8 januari 2011)

23 Inlägg
8 januari 2011
Shanghai! Körde ett par 100 meter, sen vågade jag inte mer sad 

Ca 20milj människor, men alla körde ju inte bil...smile

Najs
8 januari 2011
Trådstartare
Gdansk polen eller hamburg tyskland.. hamburg me lastbil.. de va lite fränt

918 Inlägg
8 januari 2011
Stockholm med lastbil, var kul.

Najs
8 januari 2011
Trådstartare
WoozyDozz skrev:
Stockholm med lastbil, var kul.

de gör man ju nästintil dagligen wink

918 Inlägg
8 januari 2011
Bara vart där uppe si så 2 ggr med lastbil, annars var det ju Jönköping-Norge-Jönköping oftast innan jag tröttna på att köra så.
Senast redigerat av WoozyDozz (8 januari 2011)

Najs
8 januari 2011
Trådstartare
WoozyDozz skrev:
Bara vart där uppe si så 2 ggr med lastbil, annars var det ju Jönköping-Norge-Jönköping oftast innan jag tröttna på att köra så.

ja du ser tongue hehe men de e ganska lungt o köra sthlm när man vart uppe där ett par ggr.. har vart där till ofrån o kört i 5år mer eller mindre.. låg o körde linje på sthlm sundsvall i 9 månader för något år sen. o nu jobbar ja som lotts på bland annat sthlm när ja inte kör åkeriets egna bil som ja gör typ gämt men den går sthlm Gbg så blev ju inte av me sthlm ändå tongue hehe

918 Inlägg
8 januari 2011
Kan ju nämna att gpsen grundlura mig när jag var där första gången med kompisen men det löste sig fint.
Senast redigerat av WoozyDozz (8 januari 2011)

Najs
8 januari 2011
Trådstartare
WoozyDozz skrev:
Kan ju nämna att gpsen grundlura mig när jag var där första gången med kompisen men det löste sig fint.

Är arbetslös nu men letar efter nåt dagsjobb med tanke på att jag vill vara hemma på kvällarna smile

hehe ja sthlm e bra fint ibland när man "virrar" bort sig. ska du dit fler ggr kan ja rekomendera o stanna på en mack o köpa motormännens karta över sthlm.. de e fan bibeln där uppe tongue
kan du Gbg bra?

2 337 Inlägg
8 januari 2011
Jag skulle tro att Paris toppar listan för min del.

Najs
8 januari 2011
Trådstartare
Sarge skrev:

den e grym för där e de satan så svårt

2 337 Inlägg
8 januari 2011
Najs skrev:
Sarge skrev:

Ja, det är rätt knivigt tongue Åkte nog tio varv runt ett och samma kvarter innan jag kom fram till vandrarhemmet jag letade efter. De fem sista varven såg jag t.o.m. huset jag skulle till, men hade inte en jävla aning om hur jag skulle ta mig dit.

Najs
8 januari 2011
Trådstartare
Sarge skrev:
Najs skrev:
Sarge skrev:

Ja, det är rätt knivigt tongue Åkte nog tio varv runt ett och samma kvarter innan jag kom fram till vandrarhemmet jag letade efter. De fem sista varven såg jag t.o.m. huset jag skulle till, men hade inte en jävla aning om hur jag skulle ta mig dit.

nej o sen hux flux fast man åkt på samma gata 10ggr så e de en återvändsgränd eller inte alls ser ut som de gjorde första gången tongue e ju lite som i harry potter där rummen bygger om sig själva känns de som

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 259 Inlägg
8 januari 2011
Sarge skrev:
Najs skrev:
Sarge skrev:

Vi åkte från Paris ut till Verssilles (ursäkta stavningen) för att bo på en camping men gjorde misstaget att åka ut en sväng och när vi skulle åka hem hade dom jävla grodätarna stängt av vägen för det pågick en konsert på slottet och det gick bara inte att hitta en annan väg så det gick timme efter timme och bensinen började tryta. Det var inte jättevanligt med blyfritt (-89) men gissa vad man blev lycklig när man hittade en nattöppen mack som hade Sans Plomb (blyfritt)!!!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 259 Inlägg
8 januari 2011
Najs skrev:
Sarge skrev:
Najs skrev:

nej o sen hux flux fast man åkt på samma gata 10ggr så e de en återvändsgränd eller inte alls ser ut som de gjorde första gången tongue e ju lite som i harry potter där rummen bygger om sig själva känns de som

Ja, Paris är lite knepig, minns att vi låg på motorvägsringen runt Paris och missade en avfart och då var man ju tvungen att åka runt ett varv till (6 mil tror jag)!!

/Benny

Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Najs
8 januari 2011
Trådstartare
Vettemannen skrev:
Najs skrev:
Sarge skrev:

Ja, Paris är lite knepig, minns att vi låg på motorvägsringen runt Paris och missade en avfart och då var man ju tvungen att åka runt ett varv till (6 mil tror jag)!!

/Benny

ja för de finns inget som heter "ta avfarten efter o åka småvägar tillbax" i paris om man inte känner stan. där e de ju bara o bita i sura äpplet o gasa vidare runt ringen om man ska komma fram dett årtionde tongue

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 259 Inlägg
8 januari 2011
Najs skrev:
Vettemannen skrev:
Najs skrev:

/Benny

ja för de finns inget som heter "ta avfarten efter o åka småvägar tillbax" i paris om man inte känner stan. där e de ju bara o bita i sura äpplet o gasa vidare runt ringen om man ska komma fram dett årtionde tongue

Du har så jävla rätt.....det är irriterande när man sitter där och tänker: Där skulla jag fan ha svängt av!!! mad

/Benny

Min youtubekanal!

Najs
8 januari 2011
Trådstartare
Vettemannen skrev:
Najs skrev:
Vettemannen skrev:

/Benny

Du har så jävla rätt.....det är irriterande när man sitter där och tänker: Där skulla jag fan ha svängt av!!! mad

/Benny

ja den e fin. man blir hyggligt iriterad :p

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 259 Inlägg
8 januari 2011
En liten berättelse!

1985 åkte vår familj tillsammans med en annan familj i två bilar på semester från Sverige till Italien och i Tyskland när vi var på väg till vår övernattning i Stuttgart (Stor stad) så somnade min kompis i den andra bilen och hans flickvän körde, jag låg först. Naturligtvis missade jag en avfart (Ingen GPS) och fick åka en sjuhelvetes runda på kanske två timmar innan vi var tillbaka så vi kunde ta rätt avfart. Men till det dråpliga nu då: Min kompis i den andra bilen såg en speciell skylt innan han somnade och det första han såg när han vaknade var......ja ni förstår säkert. Jag kunde nästan höra honom svära i den andra bilen. Jadå, vi kom till hotellet i Stuttgart väldigt sent men i tid för att få nycklarna. Så kan det gå!

/Benny

Min youtubekanal!

5 Inlägg
8 januari 2011
Har kört i Los Angeles... det var kul! smile  Mest spännande körningen jag gjort är mellan Dar es Salaam till Dodoma i Tanzania.

Sök