Så nu är bilen maskerad och bagagen lackad Passa på när ändå bakrutan va ur och få ur innertaket och drog över det med mattsvart färg... tyvärr har jag inte någon bild på det men kompisen tog ett foto men det har jag inte fått än så ni får hålla till godo med bilderna på bagagen före
men varför inte (riktat både åt dig jsson å cykelpump) bara snöra in en gammal vedkamin? då det kommer till ett gammalt kallgarage så kan man ganska lätt snöra in en kamin med icke godkänd skorsten å hålla sig varm
men varför inte (riktat både åt dig jsson å cykelpump) bara snöra in en gammal vedkamin? då det kommer till ett gammalt kallgarage så kan man ganska lätt snöra in en kamin med icke godkänd skorsten å hålla sig varm
dilemmat, iallafall i min situation är att ja saknar innerväggar, och blåser det ute blåser det inne, regnar det ute så regnar det inne, oftast är det några grader kallare där också oavsett väder
Lite onödigt när jag redan har pannan i samma byggnad bara att vedskjulet ligger imellan tyvärr ska börja dra rör så fort 240in är lackad och montera ett element där Men annars är vedkamin en bra ide