2410
Sök

Problem med aux på fronten.

Ex-08'a
113 Inlägg
18 januari 2011
Trådstartare
hej nu är de så att min aux på framsidan av streon har börja att låta som när man drar ut hörlurarna lite ur mp3'n krasande ljud men man hör låten, all började få min kompis kopplade in sin iphone i stereon och sen skulle ladda den sammtidigt så de sprakade till sen började de låta så mobilen klarasde sig fel fritt konstigt nog, kan jag laga den på
Nått sätt älskar värkligen aux ingången eller måste jag helt enkelt köpa ny ?. Tack för hjälpen mvh Marcus smile

Ex-08'a
113 Inlägg
20 januari 2011
Trådstartare
tror de är en jvc KD-R501E kan inte kolla de nu efter som min tjej har bilen. men ska genast prova när bilen kommer hem tack så mkt för svaren big_smile

Ex-08'a
113 Inlägg
21 januari 2011
Trådstartare
den där jord banan var sitter den tongue? är lite off på elektronik är ju rörmokare. hur ser den ut går de att laga eller är de bara att köpa ny sad, de är ju bara aux som är trasig me sad

Ex-08'a
113 Inlägg
21 januari 2011
Trådstartare
okej tackar så mkt big_smile värkligen ett bra svar big_smile. mer sånna svar borde de va på garaget big_smile mvh marcus

1 Inlägg
13 februari 2011
så köpte du en ny ;(

Ex-08'a
113 Inlägg
13 februari 2011
Trådstartare
jaa klart, orkade den andra rottna och den jag har nu är ju bättre, din über düber dynder dromedar ..al wink

Sök