2937
Sök

Kan man flytta xenonkit och bara byta Lampa+sockel?

Ford-människa
72 Inlägg
31 januari 2011
Trådstartare
Hej jag har VVME´s 55w H4 Bi-xenon kit i hel/halvljus-lyktorna nu, men jag vill inte ha det längre för det närmar sig besiktning och jag ids nog inte sätta tillbaka det.
Jag vill ha xenon i dimljusen istället för att Led-lampor lyser så jävla dåligt.
Jag undrar om jag bara behöver köpa nya lampor ( http://www.vvme.com/single-beam-hid-bul … l?cPath=15 ) och återanvända drivdonen?  blir det bekymmer då jag byter från double-beam till single-beam lampor?    Jag vill bara inte beställa i onödan så jag tänkte höra med er bättre vetande.

Ford-människa
72 Inlägg
1 februari 2011
Trådstartare
Ingen?

1 338 Inlägg
1 februari 2011
Lägg till dem på MSN så svarar dem snabbt och direkt på din fråga smile
Annars kan du ju prata med Xenonkungen. deras lampor funkar nog lika bra som VVME'S
Sen kan du få svar direkt från dem. smile

Mvh//

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design

Ford-människa
72 Inlägg
1 februari 2011
Trådstartare
Okey, då mailar jag xenonkungen:)

7 414 Inlägg
1 februari 2011
det är samma ballasters,, bara en extra kabelhärva som styr hel å halvljus,, så du kan med gott samvete beställa bara lamor om du vill wink
Senast redigerat av granadadr (1 februari 2011)

Ford-människa
72 Inlägg
1 februari 2011
Trådstartare
BRA! Det vad det jag ville höra.

612 Inlägg
1 februari 2011
Inräknat frakten skiljer det väl ändå inte många kronor mellan lösa lampor vs. komplett kit? Skadar inte att ha ett par reservballaster hemma...

Ford-människa
72 Inlägg
1 februari 2011
Trådstartare
Du har en poäng, men jag fick det till 220 spänn skillnad när man ska ha 55w grejor, och jag känner mig extra snål idag. wink

612 Inlägg
1 februari 2011
Nåja, jag har varnat dig, nu får du skylla dig själv. wink

Sök