3093
Sök

Golf Vr6... stylingtips?

190 Inlägg
21 juli 2006
Trådstartare
Skaffat mig en riktigt fräsch Golf Vr6 -96:a. Som är lite fixat med, fälgar lysen och lite annat.
Funderar på huvförlängare, angeleyes, toning på rutorna..

Nån som har några tips på bra angeleyes? Huvförlängare?
Eller något annat som vore snyggt o trycka på.. (inte för extremt)

//Hybbe...

Saab 9-5 2.0T :)

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
21 juli 2006
försök få angeleyes från en leverantör som heter "in pro". mina FK-automotive är inte täta och det bildas kondens lite när det vill i dom.. huvförlängare fixar du själv, svetsa på en bit plåt och slipa jämnt + lacka. en huvförlängare i plast är grymt fult, en som sitter ihop med huven utan att skarv syns är ett måste!

MVH Andreas

man lever bara en gång så lev väl!

Billackerare
737 Inlägg
21 juli 2006
Bullo skrev:
försök få angeleyes från en leverantör som heter "in pro". mina FK-automotive är inte täta och det bildas kondens lite när det vill i dom.. huvförlängare fixar du själv, svetsa på en bit plåt och slipa jämnt + lacka. en huvförlängare i plast är grymt fult, en som sitter ihop med huven utan att skarv syns är ett måste!

MVH Andreas

Ang. huvförlngaren så visst.. en äkta är ju helt klart snyggare. Men det är inte så bara.. speciellt om man inte har hållit på så mycket förut. En taskigt gjort böseblick är INTE snyggt..

Corrado VR6R 3.0 Turbo

Bigge
22 juli 2006
Den ser ju redan jävligt bra ut. Lite småfix med dendär så blir den underbar. big_smile Toning, nya lyktor osv..

Solfilmsmontör
947 Inlägg
22 juli 2006
Bigge skrev:
Den ser ju redan jävligt bra ut. Lite småfix med dendär så blir den underbar. big_smile Toning, nya lyktor osv..

Instämmer, sen om man i framtiden skulle bli sugen finns det alltid kjolpaket och grejor att slänga på.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

Svindåre
1 433 Inlägg
22 juli 2006
En clean baklucka vore snyggt!

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

2 652 Inlägg
22 juli 2006
japp jag kan lägga upp en bild på igenlagd lucka som är riktigt nice . skicka pm så lägger jag upp den vid mina bilder

190 Inlägg
22 juli 2006
Trådstartare
Bullo skrev:

MVH Andreas

Tack för tipsen, ska försöka få tag på sådana.. smile...

190 Inlägg
22 juli 2006
Trådstartare
ErskPersk skrev:

Och med clean baklucka menar du??

190 Inlägg
22 juli 2006
Trådstartare
Kornz skrev:
Bigge skrev:

Instämmer, sen om man i framtiden skulle bli sugen finns det alltid kjolpaket och grejor att slänga på.

Tack tack smile.. Är riktigt nöjd, förutom framlycktorna och avsaknaden av ögonlock/huvförlängare.. hmm..

190 Inlägg
22 juli 2006
Trådstartare
Bigge skrev:

Japp smile, den är en oslipad diamant. blir sån sjuk skillnad om man får på angeleyes och huvförlängare.

Starmate
41 Inlägg
22 juli 2006
Hybbe_ skrev:
ErskPersk skrev:

tror han menar att du tar bort allt från den, typ emblem, skylt m.m. så att det blir bara plåt kvar smile själv tycker jag att det brukar se konstigt ut men smaken är ju som baken smile

Mvh Fredrik

190 Inlägg
22 juli 2006
Trådstartare
Ony skrev:
Hybbe_ skrev:
ErskPersk skrev:

tror han menar att du tar bort allt från den, typ emblem, skylt m.m. så att det blir bara plåt kvar smile själv tycker jag att det brukar se konstigt ut men smaken är ju som baken smile

Mvh Fredrik

Jo jag fick för mig att det var så han mena oxå.. kan vara snyggt, kan inte vara snyggt. beror på hur bilen ser ut för övrigt.. smile...

volvoraggare
4 776 Inlägg
22 juli 2006
en grym vinge också och ett huvscoop också kanske

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

1 723 Inlägg
22 juli 2006
jag hade huvförlängare på min förra golf. den längsta som mh styling har, förlänger ner till halva grillen. det blir ju som att du har ögonlock också då. det blev riktigt bra med den.

kör svart toning runt om! smile

Bigge
23 juli 2006
Hybbe_ skrev:
Bigge skrev:

Japp smile, den är en oslipad diamant. blir sån sjuk skillnad om man får på angeleyes och huvförlängare.

Men ska du ha huvförlängare ska det inte vara någon skarv mellan huven och förlängaren..

Sök