2956
Sök

Var kan jag hitta en bra sida ang Regskyltar!?

Bredbands Tekniker
176 Inlägg
23 juli 2006
Trådstartare
Ngn som vet var man kan få tag på personliga regskyltar?Eller den lilla regskylten som en del har i fronten på sin bil.Har letat lite men hittar ingen bra sida...

(till er som tjatar om vad som är lagligt eller inte så vet jag redan alltom sånt).

Tack på förhand!!

Smärta är skönt, tills det gör ont.!!
Att jämföra en Volvo med en Saab är som att jämföra en kontainer och ett jaktplan...

Solfilmsmontör
947 Inlägg
23 juli 2006
Roadkiller skrev:
Ngn som vet var man kan få tag på personliga regskyltar?Eller den lilla regskylten som en del har i fronten på sin bil.Har letat lite men hittar ingen bra sida...

(till er som tjatar om vad som är lagligt eller inte så vet jag redan alltom sånt).

Tack på förhand!!

Kolla på dekaltrim.se har för mig att dom har plåtar där

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

Bredbands Tekniker
176 Inlägg
23 juli 2006
Trådstartare
TAck så mycket!!

Smärta är skönt, tills det gör ont.!!
Att jämföra en Volvo med en Saab är som att jämföra en kontainer och ett jaktplan...

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
23 juli 2006
Annars finns www.funplate.se smile Har beställt en "Calibra"-skylt därifrån, och den var helschysst big_smile

Yrkesförare
1 073 Inlägg
23 juli 2006
Dekalstyling.se har en kopia av vägverkets sk "lilla svåråtkomliga skylt". Till skillnad från andra som ser uppenbart falska ut så ser dessa väldigt äkta ut. Jag har beställt därifrån och klistrar du skylten på en plast/plåtbit så passar den i original-skylthållaren för den lilla skylten.

3 Inlägg
29 juli 2006
Där finns en sida för reg.skyltar (även US-skyltar) till:

www.showplate.se

inte upplagd på webben men det finns också små skyltar (300 mm x 110)

Sök