Försökte få lite tips om vad man kunde spela när man har tråkigt och hitta inget, så valde att skapa en egen tråd så att ingen har tråkigt.
Jag har spelat många olika spel. Varav World of Warcraft, Diablo1-2, Heroes Might and magic osv.
Köpte ett playstation 3 förra året och har sedan dess blivit mer o mer intresserad av trophy's (Utmärkelser)
Just nu spelar jag Final fantasy XIII. (För dom som spelar eller har spelat så är jag på chapter 12 av 13)
Ett roligt spel faktiskt och det är ett spel jag rekommenderar.
de 4 senaste spelen jag har spelat är :
Assassins creed 2 (Ett av de bästa spelen jag spelat och rekommenderar det till er alla)
Assassins creed Brotherhood (Läs AC2. Detta spelet har även multiplayer för er som tröttnar snabbt)
Need for speed hot presuit (Helt ok, blev dock enormt besviken då de äldre spelen kändes mycket roligare, kanske vuxit ifrån det?)
Grand turismo 5 (Helt underbart bil spel känslan när man spelar är enormt verklighets trogen och en sak som att man inte kan ta en skarp kurva i 250 km/h är underbart, mer såna här spel till folket)
Nu undrar jag, vad spelar ni och vad kan ni rekommendera till folket? Var inte blyga