2632
Sök

Detta spelar jag just nu, detta har jag spelat och rekommenderar! (TV/Data spel)

158 Inlägg
20 februari 2011
Trådstartare
Försökte få lite tips om vad man kunde spela när man har tråkigt och hitta inget, så valde att skapa en egen tråd så att ingen har tråkigt.

Jag har spelat många olika spel. Varav World of Warcraft, Diablo1-2, Heroes Might and magic osv.

Köpte ett playstation 3 förra året och har sedan dess blivit mer o mer intresserad av trophy's (Utmärkelser)

Just nu spelar jag Final fantasy XIII. (För dom som spelar eller har spelat så är jag på chapter 12 av 13)
Ett roligt spel faktiskt och det är ett spel jag rekommenderar.

de 4 senaste spelen jag har spelat är :
Assassins creed 2 (Ett av de bästa spelen jag spelat och rekommenderar det till er alla)
Assassins creed Brotherhood (Läs AC2. Detta spelet har även multiplayer för er som tröttnar snabbt)
Need for speed hot presuit (Helt ok, blev dock enormt besviken då de äldre spelen kändes mycket roligare, kanske vuxit ifrån det?)
Grand turismo 5 (Helt underbart bil spel känslan när man spelar är enormt verklighets trogen och en sak som att man inte kan ta en skarp kurva i 250 km/h är underbart, mer såna här spel till folket)

Nu undrar jag, vad spelar ni och vad kan ni rekommendera till folket? Var inte blyga smile

Amateurs practise until they get it right. Professionals practise until they cant get it wrong.

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
20 februari 2011
Fifa 11 ! <3

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

-
47 Inlägg
20 februari 2011
Battlefield bad company 2 vietnam på pc!

Nuvarande signatur.

Saabifierad
2 031 Inlägg
20 februari 2011
Command & Conquer: Tiberium Wars cool Sista riktiga RTS-spelet i Tiberiumserien med skön grafik big_smile

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

423 Inlägg
20 februari 2011
Fallout 3 och Fallout New Vegas
Mass Effect 2
Dragon age origins

de 4 lirar jag just nu och rekommenderar alla 3 starkt smile
Senast redigerat av Pontus1991 (20 februari 2011)

158 Inlägg
20 februari 2011
Trådstartare
Pontus1991 Spelar du dom på Ps3? hur är dt med trophy osv på fallout? smile

Amateurs practise until they get it right. Professionals practise until they cant get it wrong.

tratt
353 Inlägg
20 februari 2011
Lirar mest Battlefield Bad Company 2 på xbox nu, ska snart lira igenom AC2 och Brotherhood, underbar story i spelen enligt mig smile Funderar på att införskaffa mig dead space 1&2, och Red Dead Redemption. Och längtar fan till Battlefield 3, ska bli puligt smile

2 182 Inlägg
20 februari 2011
NHL 11 helt klart, bättre hockeyspel finns inte.

Mafia 2, helt okej gangsterspel
Senast redigerat av Niklas1987 (20 februari 2011)

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

423 Inlägg
20 februari 2011
Puppee skrev:
Pontus1991 Spelar du dom på Ps3? hur är dt med trophy osv på fallout? smile

Lirar dem på dator då jag gillar de enorma modmöjligheterna man har, t.ex. på new vegas har jag 5gb mods när spelet tar runt 7gb smile
dock synd på avsaknandet av achivements på dator.

1 582 Inlägg
21 februari 2011
Jag rekommenderar Starcraft 2, gillar man strategispel så finns det inget bättre spel på marknaden idag smile

volvolover
667 Inlägg
21 februari 2011
Jag spelar mest periodvis, men jag rekomenderar dom här spelen:
PC: Just cause 2
      Medal of honor 3
      Sniper ghost warriors

Xbox 360: Forza 3
                Tony hawk's proving ground
                Skate 3

Det är inte hastigheten som dödar, det är smällen

Find my damn Volvo!
169 Inlägg
21 februari 2011
Spelar just nu samt rekommenderar:

PC: StarCraft II
      Bad Company 2/Vietnam

Xbox 360:
      Forza 3
      Halo Reach

"Det är ingen Volvo eller Audi jag omkring med utan en BMW, det är skillnad på bil och BIL."
- BMW_330 på zatzy.com

154 Inlägg
22 februari 2011
PC:
Starcraft 2 - Lätt ett av dom bästa strategispelen genom tiderna.

Xbox360:
Mass Effect 2 - Sjukt välgjort spel med bra handling och stor variation på stridssystemet.
Final Fantasy 13 - Square Enix har gjort det igen. För alla som diggar FF 7.
Castlevania Lords of Shadow - Riktigt jävla svårt (kanske skall sänka svårighetsgraden) Ett spel för dom som gillade Symphony of the night.

Svetsare
3 150 Inlägg
22 februari 2011
Xbox 360:

Forza 3
Medal of Honor
Battlefield Bad Company 2

Funderar även på att införskaffa Burnout Paradise igen för att det är så satans kul  big_smile

PC:  CSS  wink

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

99 Inlägg
22 februari 2011
Kör mest Mass Effect 2 (och ibland 1) på PC och Gran Turismo 5 på PS3.

Ser fram emot Dragon Age 2 och Duke Nukem Forever!

Kung
603 Inlägg
10 mars 2011
Kör minecraft, älskar det smile

Fick hem dragon age 2 idag. ska testa det.

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

Svetsare
3 150 Inlägg
10 mars 2011
ZonaX skrev:
Xbox 360:

Forza 3
Medal of Honor
Battlefield Bad Company 2

Funderar även på att införskaffa Burnout Paradise igen för att det är så satans kul  big_smile

PC:  CSS  wink

Lägger till Splinter Cell Conviction på 360-sidan, riktigt fett är det  smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Archmage of the entire universe
281 Inlägg
10 mars 2011
skaffa Magicka om du gillar diablo stuket. ett indie spel som finns på steam. gjort av några grabbar i skelleteå. galet skön humor i det smile kostar drygt en hundring.

dom kommer även med en expasion snart. som handlar om... ja.. trollkarlar i Vietnamkriget o.O

(splashscreenen är ju helt klart en ripoff på BF: bad company vietnam tongue)
Senast redigerat av Scorn89 (10 mars 2011)

detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.

1 101 Inlägg
10 mars 2011
Spelar Heroes of Newerth ett spel som är baserat på DoTA och spelas 5v5

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

Sök