juste mina grejer kom i onsdas så snart går jag igång med min motor
Kul! Vad blev det? Ngn projekttråd? Ta gärna privata diskussioner utanför projekttråden.
Conjacken skrev:
Intressant projekt! Kommer följas! Blir kul att se hur du gör för att den ska se "ny" ut! Conjacken
Hehe, Well. Det går inte att få den se ut som en S60 2011 såklart, men det handlar mest om att allt ska se så fräscht ut som möjligt. Plast ska vara mörkt och fräscht och inte urblekt. osv.
Intressant projekt! Kommer följas! Blir kul att se hur du gör för att den ska se "ny" ut! Conjacken
Hehe, Well. Det går inte att få den se ut som en S60 2011 såklart, men det handlar mest om att allt ska se så fräscht ut som möjligt. Plast ska vara mörkt och fräscht och inte urblekt. osv.
Alltså, tänkte motorn och de
Jaha. haha. Ja, jag kan nog säga samma sak där. fast i färg och puts. Det blir inga täckta kåpor iaf heh.
Har beställt en kardanaxel från en Chevrolet Van nu. Sen får Svea Diesel i Sundbyberg http://www.sveadiesel.se/ kapa och svetsa fast den på volvokardanen med en adapterkoppling!