Här är min bil som jag håller på att fixa med, speciellt nu tills jag får körkortet. Har satt i en turbo motor nu och framtidsplanerna är att få bilen att gå ganska bra och sätta på större och fina fälgar samt Usa front ;)
volvoqq skrev:Skall du inte spackla igen hålena från torkarbladstopena till lycktorkorna också eller.
Nibbor2 skrev:volvoqq skrev:Skall du inte spackla igen hålena från torkarbladstopena till lycktorkorna också eller.Det är ju redan fixat?
hundunge skrev:får fundera :p. har vita sido med
volvoqq skrev:Nibbor2 skrev:volvoqq skrev:Skall du inte spackla igen hålena från torkarbladstopena till lycktorkorna också eller.Det är ju redan fixat?Ser inte så ut på bilderna, det är bredvid blinkersena som jag menar.
J-L-N skrev:hundunge skrev:får fundera :p. har vita sido med Ok
J-L-N skrev:J-L-N skrev:hundunge skrev:får fundera :p. har vita sido med OkÄr det turbogrillen som satt på din gamla 745 gl (den blåa)??
J-L-N skrev:volvoqq skrev:Nibbor2 skrev:Det är ju redan fixat?Ser inte så ut på bilderna, det är bredvid blinkersena som jag menar.Ne, det syns inte så mycket, så måste jag lacka om dom isåfall också det orkar jag inte
volvoqq skrev:Nibbor2 skrev:Det är ju redan fixat?Ser inte så ut på bilderna, det är bredvid blinkersena som jag menar.
Nibbor2 skrev:Det är ju redan fixat?
volvoqq skrev:J-L-N skrev:volvoqq skrev:Ser inte så ut på bilderna, det är bredvid blinkersena som jag menar.Ne, det syns inte så mycket, så måste jag lacka om dom isåfall också det orkar jag inteSom vi säger på jobber, gör om gör rätt:P
J-L-N skrev:volvoqq skrev:Ser inte så ut på bilderna, det är bredvid blinkersena som jag menar.Ne, det syns inte så mycket, så måste jag lacka om dom isåfall också det orkar jag inte
volvoqq skrev:Ser inte så ut på bilderna, det är bredvid blinkersena som jag menar.
Nibbor2 skrev:volvoqq skrev:Nibbor2 skrev:Det är ju redan fixat?Ser inte så ut på bilderna, det är bredvid blinkersena som jag menar.Ah, haha sorry såg inte riktigt ..
J-L-N skrev:volvoqq skrev:J-L-N skrev:Ne, det syns inte så mycket, så måste jag lacka om dom isåfall också det orkar jag inteSom vi säger på jobber, gör om gör rätt:PSpelar ju stor roll
volvoqq skrev:J-L-N skrev:Ne, det syns inte så mycket, så måste jag lacka om dom isåfall också det orkar jag inteSom vi säger på jobber, gör om gör rätt:P
J-L-N skrev:Ne, det syns inte så mycket, så måste jag lacka om dom isåfall också det orkar jag inte
volvoqq skrev:J-L-N skrev:volvoqq skrev:Som vi säger på jobber, gör om gör rätt:PSpelar ju stor rollViktiga saker vättu:P skall vara parfect:P
J-L-N skrev:volvoqq skrev:Som vi säger på jobber, gör om gör rätt:PSpelar ju stor roll
volvoqq skrev:Som vi säger på jobber, gör om gör rätt:P
christAfer skrev:Blev riktigt fin!
J-L-N skrev:christAfer skrev:Blev riktigt fin! Man tackar!
christAfer skrev:J-L-N skrev:christAfer skrev:Blev riktigt fin! Man tackar!Är själv 16 och har en 740 som projekt Hur gjorde du när du målade kofångaren? Vad för förbehandling och färg?