Får väl lägga upp nya projektet nu då.... Bilen är en Opel Kadett -87 enligt många en väldigt svår bil att spela högt i men jag ska försöka bevisa motsatsen. Funderar på att bygga ett riktigt budget bygge men funderar även på att låta det barka ur rejält... Vad tycker ni? Hur som helst känns som att det inte kommer bli väggbygge,alla fall inte just nu! Men ni som känner mig vet nog lika väl som jag att det kommer barka ur totalt... För tillfället ligger 1st AQ hdc18" å skräpar men troligtvis blir de nog nån till.
Har idag gjort klart med all för husköp också så detta kommer i andra hand just nu men så fort vi är installerade i nya huset så ökar prioriteten drastiskt,då det även är garage i nya huset!
Ahh så jävla trist och höra, precis hittat tråden och läser detta. Jag beklagar sorgen och du gör helt rätt i att prioritera familj före bilens burpa burpa (vilket hade kickat varenda korvmojjebörnare på truten haha)
Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
ber om ursäkt till dig björn=) tänkte bara att mina prylar kunde vara något för dig som är en hejara på o bygga billjud då jag köpt ny bil och inser att jag aldrig kommer ha tid o bygga så blir det att försöka aveckla alla prylar,satsar på min hemmabio nu istället.