Har varit sjuk så har inte haft tid/ork att skruva. Ska börja lite imorgon eller på söndag tror jag. Jag har ju en del kvar.. Väntar just nu på en 60Ml spruta som jag ska mäta förbränningsrummen med!
Ja du haha. Det kan bli spännande att se faktiskt, man brukar ju inte vara lätt på högerfoten heller! Hur långt hade din gått?
Har varit sjuk så har inte haft tid/ork att skruva. Ska börja lite imorgon eller på söndag tror jag. Jag har ju en del kvar.. Väntar just nu på en 60Ml spruta som jag ska mäta förbränningsrummen med!
Ja du haha. Det kan bli spännande att se faktiskt, man brukar ju inte vara lätt på högerfoten heller! Hur långt hade din gått?
Jaha på så vis! ja då kanske jag hinner lite före med uppstart:P Den har gått 22. så den ska nog va ganska fräsh. Gäller å hålla kolla så den inte spikar bara:)
Eftersom turbon inte har vattenkylning tog jag en slang från en 940 med sugmotor. Har inte fått bort diffen än. Vet inte riktigt hur jag ska lossa drivaxlarna.. Får ta å läsa lite i min haynes bok imorgon