Hejsan jag heter Mattias. Jag införskaffade mig en Fiesta St 150 27 december 2007 på Hedbergs i Helsingborg är andra ägaren :) St 150 har gått 2830 Mil vid köpet. Är Performance Blue färg på Fiesta St 150 ,Fiesta St 150 har... Visa mer
Hej, jag har beställt ett par fälgar igår som SKA passa min bil eftersom jag angav modell först. ...det jag dock inte kunde hitta är navhålsstorleken.. OM det är för litet kan man väl be någon svarva upp det? Allt annat ska vara ok och även detta hoppas jag.
Hej, jag har beställt ett par fälgar igår som SKA passa min bil eftersom jag angav modell först. ...det jag dock inte kunde hitta är navhålsstorleken.. OM det är för litet kan man väl be någon svarva upp det? Allt annat ska vara ok och även detta hoppas jag.
Gött mos alltså Nice vill se bilder sen lätt Jag vet faktiskt inget om det så vågar ej svara tyvärr
Navhål brukar vara för stora.. men de har en funktion att man kan köpa till plast ringar man sätter efter vad man har för storlek på nav på bilen så det passar som en smäck!
Navhål brukar vara för stora.. men de har en funktion att man kan köpa till plast ringar man sätter efter vad man har för storlek på nav på bilen så det passar som en smäck!
Jag skulle nog behöva det till 18 Tums men ej blivit av en skiten sitter där bra än så länge hehe
Hej! Vad händer med bilen? Inga nya projekt/bilder på gång?
Jodå händer lite men ej orkat uppdatera här bara hehe
Kul! Lägg upp lite bilder Har precis ersatt mina grodögon under kvällen, jäklar va xenon ser bra ut ) Kommer lite mer intressanta leveranser under nästa vecka (hoppas jag) sedan kommer nog lite bilder. Trevlig midsommar!
Hej! Vad händer med bilen? Inga nya projekt/bilder på gång?
Jodå händer lite men ej orkat uppdatera här bara hehe
Kul! Lägg upp lite bilder Har precis ersatt mina grodögon under kvällen, jäklar va xenon ser bra ut ) Kommer lite mer intressanta leveranser under nästa vecka (hoppas jag) sedan kommer nog lite bilder. Trevlig midsommar!
Lägger upp bilder när det är klart orka ej nu för att Garaget är så seg med bilder Facebook är bättre så där är massa bilder redan Xenon är nice Coolt
Börja hända lite med St 150 nu Brandsläckare & att mina Evo 2 plus stolarna få om svetsat underrede & lite sådant trevligt
Snyggt jobbat!
Ja det blir bättre
Nu börja det likna något istället för lite hemma meck som fungera men inget man vill visa upp precis Inte för att jag gjorde det själv utan en person gjorde det så det blev lite hemma meck still som sagt, Det är ej mitt område precis så jag kan ej göra sådant. Jag hittade en som fixar det åt mig nu ordentligt istället
Nu har jag inget att skämmas för om man öppnar upp till St 150 Innan när det var lite hemma meck ville man ej visa upp det men det fungerade för mig som sagt, men roligare nu när det är ordentligt Nu har mina underrede svetsas om sänkts 10-15 Cm & borras nya håll i golvet & spänns 4 punkts bälte ordentligt
Tjena! Har du någon koll på din trippmätare vad den visar mil & kilometer känns som min har ballat ur fattar mig inte på den, vad drar din i bränsle förbrukning i snitt?
Tjena! Har du någon koll på din trippmätare vad den visar mil & kilometer känns som min har ballat ur fattar mig inte på den, vad drar din i bränsle förbrukning i snitt?
//Richard
Jag räknar 1 L milen Jag kollar aldrig trippmätaren