projektet påbörjades i början utav maj 2011 , min första renovering, bilen har demonterats helt i smådelar och allt har gåtts igenom. mitt mål med bilen är att få den klar sommaren 2012 och bilen skall vara i bra skick mvh/david
Minns inte om jag skrivit i denna tråden tidigare, risken är nog stor att jag följt i det tysta, så det är hög tid att skriva några rader. Bilen blir helt underbart vacker och jäklar vad snyggt det är med vita däcksidor. Grymt bra jobb du gör, jag är riktigt imponerad.
Minns inte om jag skrivit i denna tråden tidigare, risken är nog stor att jag följt i det tysta, så det är hög tid att skriva några rader. Bilen blir helt underbart vacker och jäklar vad snyggt det är med vita däcksidor. Grymt bra jobb du gör, jag är riktigt imponerad.
Grymt snyggt när allt kommer på plats igen! Du är snabb och duktig på att jobba! ....dock skulle du haft ett mer tidsenligt batteri när du ändå håller på tycker jag.... finns nya att köpa å så sätter du bara dit en Tudor-dekal!
Har nu plöjt igenom din tråd på 2dagar.. Och säger som alla andra. Denna bilen blir och är väldigt fin nu. Skall göra något liknande med min 9000 Aero. Då den har inte fått så bra vård av den Svenska ägaren som hade den nere i Skåne.
Men jag önskar dig lycka till med fortsättningen av projektet!
Mvh Johan
Tacka fan för det, du har ju tankat 95!
NOTGIVEAFUCKGETSHITDONENEVERBEORDINARY