3910
Sök

Angående: Karavan till Elmia från Karlstad på långfredagen (22 April)

121 Inlägg
13 april 2011
ja det gör det att:P

121 Inlägg
13 april 2011
men om ni åker till karlskoga då så kan vi möta er där om det okej?

135 Inlägg
13 april 2011
blir ju fel håll för oss.. vi ska ner o kolla på bil innan vi går in oxå.

121 Inlägg
13 april 2011
okej... synd

135 Inlägg
13 april 2011
jo hade vart trevligt med lite sällskap. men får gå ändå blir ju fint bara man kommer neråt.

121 Inlägg
13 april 2011
japp det blir det:P

536 Inlägg
536 Inlägg
17 april 2011
Trådstartare
har fått med mig en till nu =P kanske 2 till och med^^ k1mm0 här på garaget ska åka med oss ner smile han åker i sin lupo =P sen kanske jag har fått med en annan kille också men vet inte säkert med han än =P

simoni rimnäisi
269 Inlägg
19 april 2011
öööööööööj
http://www.facebook.com/event.php?eid=172823269417246 häng på här vettja!!!
Senast redigerat av simonr (19 april 2011)

simoni rimnäisi

simoni rimnäisi
269 Inlägg
19 april 2011
MrJansson92 skrev:
har fått med mig en till nu =P kanske 2 till och med^^ k1mm0 här på garaget ska åka med oss ner smile han åker i sin lupo =P sen kanske jag har fått med en annan kille också men vet inte säkert med han än =P

karavan från torsby!

simoni rimnäisi

536 Inlägg
19 april 2011
Trådstartare
åker ni via karlstad då? och när är ni här ungefär isf? och när planerar ni att vara nere i jönköping? smile

simoni rimnäisi
269 Inlägg
19 april 2011
MrJansson92 skrev:
åker ni via karlstad då? och när är ni här ungefär isf? och när planerar ni att vara nere i jönköping? smile

ja de blir karlstad, k-hamn, mariestad, skövde, jönköping.. njae vi har ingen tid planerad.. de tar den tid de tar.. sätter man en tid å man inser att man inte hinner till den så blir allt så stressigt å då brukar allti nån bil krångla tongue

simoni rimnäisi

121 Inlägg
19 april 2011
men om ni är vid biltema runt halv 8 kvart i 8 så är det ju chill om ni drar från törje vid 6 eller vad du sa:P

simonr skrev:
MrJansson92 skrev:

ja de blir karlstad, k-hamn, mariestad, skövde, jönköping.. njae vi har ingen tid planerad.. de tar den tid de tar.. sätter man en tid å man inser att man inte hinner till den så blir allt så stressigt å då brukar allti nån bil krångla tongue

simoni rimnäisi
269 Inlägg
19 april 2011
kimizan skrev:
men om ni är vid biltema runt halv 8 kvart i 8 så är det ju chill om ni drar från törje vid 6 eller vad du sa:P

simonr skrev:
MrJansson92 skrev:

ja mellan 7 å halv 8 tänker ja blir bra... big_smile

simoni rimnäisi

121 Inlägg
19 april 2011
blir bra det:P

simonr skrev:
kimizan skrev:

simonr skrev:

ja mellan 7 å halv 8 tänker ja blir bra... big_smile

536 Inlägg
19 april 2011
Trådstartare
när ska vi dra härifrån karlstad då? så jag får säga till dom som ska åka med mig och så^^ sen om nån tycker de tar för lång tid så kan ju bara dom åka själva lixom^^

121 Inlägg
19 april 2011
ska vi säga klockan 8 kvart över 8 så man hinner å prata om stop å sånt tongue

simoni rimnäisi
269 Inlägg
19 april 2011
vi kommer å stanna till i väse å möta öpp folk där, sen blire frukost på mcdonalds i k-hamn sen gåre hela vägen te mcdonalds i mariestad. de blir väl några pisse pauser på vägen neröver också då.. ja jag tycker vi ska försök å kom iväg mellan halv 8, 8 ja big_smile

simoni rimnäisi

536 Inlägg
19 april 2011
Trådstartare
låter rätt bra tycker jag =P kan vi inte säga att vi ska försöka åka från karlstad runt 8 då? =P

Sök