2956
Sök

Inför: BMW´s of Sweden #1 - 22 maj

29 Inlägg
27 april 2011
Schteek skrev:
nizze7 skrev:
nizze7 skrev:

Hehe det kommer i veckan;)

Nu Ligger det lite bilder uppe big_smile längtar tills träffen kommer bli ass kul:D

Ser riktigt fräsch ut! Kul med bilder. Får se när/om min kommer!
En fråga. Hur ser dina dörrar ut i skicket där låsmekanismen sitter? Alltså, ända nerifrån och upp?
Var och kollade på en E39 där förar+passagerardörren såg bubbliga ut, men han försökte påstå att det var Kitt, men jag blev osäker. Jag vet hur lätt dessa rostar om man inte tar hand om dom. Är din len och fin där?

Nej min är rost fri. Men det där lätt konstigt Kitty kan det ju ligga i en skarv men det är ju inte bubbligt ska kolla noga i mina dörrar men har för mig att det är rakt och fint wink

29 Inlägg
27 april 2011
miranda skrev:
var och när träffas vi som åker från uppsala ? smile

Vet inte än. Men  vi lär ju styra någonting bra wink

111 Inlägg
27 april 2011
Ja vi bestämmer väl en plats och tid, åker från Gävle och vet det va några till norr om Uppsala som fråga med..har frågat T.Montana från Uppsala nyss om han har nå förslag vart vi kan träffas alla? så kan vi väl skriva ut här sen eller om det redan finns nå plats bestämt? .....Och ni som åker förbi eller från Gävle mot Uppsala får gärna skriva här med=)

111 Inlägg
27 april 2011
IKEA Uppsala sa Montana=) Gävlebo man är vet jag inte vart det ligger med adressen är enl nedan
Vilken tid bör vi ses där? kul om vi blir några ju som tar sällskap

Fyrislund
Rapsgatan
753 23 Uppsala

7 Inlägg
27 april 2011
nizze7 skrev:
Schteek skrev:
nizze7 skrev:

Nu Ligger det lite bilder uppe big_smile längtar tills träffen kommer bli ass kul:D

Ser riktigt fräsch ut! Kul med bilder. Får se när/om min kommer!
En fråga. Hur ser dina dörrar ut i skicket där låsmekanismen sitter? Alltså, ända nerifrån och upp?
Var och kollade på en E39 där förar+passagerardörren såg bubbliga ut, men han försökte påstå att det var Kitt, men jag blev osäker. Jag vet hur lätt dessa rostar om man inte tar hand om dom. Är din len och fin där?

Nej min är rost fri. Men det där lätt konstigt Kitty kan det ju ligga i en skarv men det är ju inte bubbligt ska kolla noga i mina dörrar men har för mig att det är rakt och fint wink

Den ligger ute på Blocket nu. Den var jättefin utvändigt och invändigt men är det rost så passar jag. fanns även tendenser till rost vid tanklocket. var lite bubbligt!

Hoppas jag fixar nåt kul tills i maj, annars kanske det blir X5:an som får komma på besök!

147 Inlägg
29 april 2011
Detta låter trevligt jobbar dock men kan nog se till att bli "sjuk" big_smile

1 393 Inlägg
29 april 2011
Trådstartare
Hehe, låter bra det! Icecreamsjukan...

CEO @ Bimmers Of Sweden

Glidare
133 Inlägg
29 april 2011
Arne glassen behövs för att kyla ner lite när man är riktigt varm och upphetsad. orgasm väckaren skall försöka ge sitt för denna dag.

1 393 Inlägg
30 april 2011
Trådstartare
Haha, låter bra det! Det lär behövas om din väljudande M3:a dyker upp! smile

CEO @ Bimmers Of Sweden

JalleGraphics.com
984 Inlägg
30 april 2011
Kan hända att man dyker upp där! Man bor ju inte så långt borta...

Fotograf.... se JalleGraphics @ Facebook för bilder.
och nej, jag fotar inte gratis.
mitt mål är inte att vara billig, mitt mål är att vara bra!
https://www.facebook.com/JalleGraphicsPhotography

1 393 Inlägg
30 april 2011
Trådstartare
Tycker jag låter som en mycket bra idé! Du och din kamera är mer än välkomna! smile

CEO @ Bimmers Of Sweden

172 Inlägg
1 maj 2011
får jag klart bilen lär jag dyka upp wink

bättre med lustgas och klumpfot än syrgas och simfot!!

162 Inlägg
1 maj 2011
Tänkte nog försöka dyka upp. Om det blir med M3 eller DieselDoris återstår att se wink

20 Inlägg
1 maj 2011
jorgens3 skrev:
Jag åker från Gävle och ska förbi T.Montana som han heter här på garaget, han bor i Uppsala..så kom gärna förbi gävle tomten=) så tar vi vägen förbi uppsala sen..är det nån mer norrut som vill sammåka så vore det kul, eller från Gävle trakten?

Vi är 2 st från Hudiksvall som funderar om vi ska åka ner! smile

VIP - Very Invalid Person!

183 Inlägg
1 maj 2011
Freja84 skrev:
Detta låter trevligt jobbar dock men kan nog se till att bli "sjuk" big_smile

Vart är *Like* knappen? smile

1 393 Inlägg
1 maj 2011
Trådstartare
jon-as skrev:
Tänkte nog försöka dyka upp. Om det blir med M3 eller DieselDoris återstår att se wink

EMTREEE!!

Bumbi_ skrev:
Vi är 2 st från Hudiksvall som funderar om vi ska åka ner! smile

Klart ni ska! Kommer bli grymt bra!

CEO @ Bimmers Of Sweden

154 Inlägg
1 maj 2011
Ska försöka haka på, blir första träffen för mig såna fall smile

33 Inlägg
2 maj 2011
Fan va sugen man blir.. Jag blir nog "sjuk" från jobbet wink

Wohoooooo :cool

111 Inlägg
2 maj 2011
Har skrivit pm till dig så styr vi upp och sammåker till Uppsala först och möter upp dom som vill haka på från Uppsala, vet bara en vi ska möta upp där nu, men fler lär det ju va

111 Inlägg
2 maj 2011
Pm till bumbi=)

Sök