Även glömt att säga att alla emblem på bilen är borta! Saab emblem på huven och bakluckan är bytta mot speedparts emblem.
När jag hämta vingen hos lackeraren så gilla han min bil och mina planer med en så fick ett bra erbjudande till vintern när bilen ställs av så kan säga att då lär det hända en del!
Letar även nya fälgar 18-19" så nått förslag eller om någon har nått liggandes så är det bara hojta till
Har länge nu tyckt att originalhögtalarna inte riktigt håller måttet och i veckan så vart dom bokstavligen talat spräckta! så ser dom ut hehe
Så ist blev det ett par Blaupunkt GTc652 som fick sitta i framdörrarna. Dock har jag inte diskanterna så blir att köpa diskanter, 6*9:or och ett 4 kanalssteg när lönen kommer sen
Bilen varnar för låg nivå av nått, kan inte se allt då några pixlar är döda =/ Så kollade allt och allt såg ut att stämma, men bytte motoroljan och servooljan nu ska även byta bromsvätskan så det oxå är nytt, skadar ju aldrig med nytt
Hann inte att koppla nått xenon eller laddtrycksmätare idag men det kommer nog i veckan eller nästa helg!
Ser bra ut, hur löste du det med hålen efter den gamla vingen? Verkar som att det är vanligt att högtalarna pajjar i framdörrarna, man kanske skulle ta sig en titt själv och se hur det ser ut
Ser bra ut, hur löste du det med hålen efter den gamla vingen? Verkar som att det är vanligt att högtalarna pajjar i framdörrarna, man kanske skulle ta sig en titt själv och se hur det ser ut
Fick borra nya sen ligger det tätningsgrejs runt dom andra hålen så det är tätt där
Inte haft tid i helgen att göra nått.. Men turbon är kass så ska bli ny sån inom snar framtid sen vart det en annan jag ska köpa mig med, kommer upp bild i veckan på det!
Du verkar ha en bra ide på vad du vill göra med den och kan nog bli snyggt de Kollade precis på den och ser riktigt fin ut såg du sökte fälgar, kolla på dom jag har tycker själv dom är riktigt snygga och passar grymt bra på Saab tummen upp
lite info bara inte för att vara sådan. 8000k e sjukt snyggt hade de sj till besiktningen skrev "dimstrålkastare, båda sidor otillåten ändring" när ja besiktiga den med xenon nu i vintras, så kom ihåg att ta bort de när du besiktigar bilen.
lite info bara inte för att vara sådan. 8000k e sjukt snyggt hade de sj till besiktningen skrev "dimstrålkastare, båda sidor otillåten ändring" när ja besiktiga den med xenon nu i vintras, så kom ihåg att ta bort de när du besiktigar bilen.
Precis. Man får tydligen inte ändra ljusbilden i dimljusen och det är ju oftast inget man tänker på direkt. Dimljus är ju mer "stylingljus" än vad det gör funktion..