timsi skrev:nya R fronten jag är inne på en s60R men vet ej om jag vill punga ut 65 000 :o
Ricky9205 skrev:timsi skrev:nya R fronten jag är inne på en s60R men vet ej om jag vill punga ut 65 000 :oaah de är nice med nya R antagligen blir det de man hittar till vettigast pris ja det är ju upp till dig
timsi skrev:Ricky9205 skrev:timsi skrev:nya R fronten jag är inne på en s60R men vet ej om jag vill punga ut 65 000 :oaah de är nice med nya R antagligen blir det de man hittar till vettigast pris ja det är ju upp till dig ja visst de jo, men fan det är lite mycket och är rädd att jag kommer köra ihjäl mig
timsi skrev:jag är en fartdåre och ska alltid se vart min gräns går och kan inte hjälpa de (a)
Ricky9205 skrev:timsi skrev:jag är en fartdåre och ska alltid se vart min gräns går och kan inte hjälpa de (a)jo det är samma med mig!! man måste ju se vad bilen går för det var farligt när jag hade saaben......
davidburman skrev:Ricky9205 skrev:timsi skrev:jag är en fartdåre och ska alltid se vart min gräns går och kan inte hjälpa de (a)jo det är samma med mig!! man måste ju se vad bilen går för det var farligt när jag hade saaben......Då kommer jag köra av sen då menar du?
Ricky9205 skrev:nja det beror ju på men det kan bli å gå fort!! jag fick min å gå över mätarn.. haha
davidburman skrev:Fin bil! Dock kan jag känna att det här inte känns som en projekttråd längre, utan snarare ett forum för allmänt snack...
Turbo-Fransson skrev:Härligt! Vad e de för motor i den? Gillar färgen skarpt!