2643
Sök

Projekt" Volvo 940 (ltt)" trim, styling, ljudbygge.

258 Inlägg
7 mars 2012
Trådstartare
MrK skrev:
köpte mig en 940ftt i fredags och tänkte skrämma upp han lite och ha o leka med..väldigt intressant tråd du har...prem lagt

gör det smile tack!! smile

258 Inlägg
7 mars 2012
Trådstartare
christAfer skrev:
Fan va grann smile

tackar!!

258 Inlägg
7 mars 2012
Trådstartare
davidburman skrev:
Fin bil! smile

Dock kan jag känna att det här inte känns som en projekttråd längre, utan snarare ett forum för allmänt snack... sad

tack!!  ja tråden har ballat ur totalt... ja det stämmer bra !!  har vart dåligt med ork med 940in.. sparat pengar till s60 in å sen har ja inget garage å så jääävla tråkigt å va ute i kylan... man tänker liksom nej ja går ut å grejjar med blen så när man år ut så vänder man typ i dörren å går in istelle big_smile haha

258 Inlägg
7 mars 2012
Trådstartare
Turbo-Fransson skrev:
davidburman skrev:
Fin bil! smile

Dock kan jag känna att det här inte känns som en projekttråd längre, utan snarare ett forum för allmänt snack... sad

Håller med David, tyvärr så känns det så... När kommer nästa uppdate om 940n? smile

ja hmm det kommer nog en liten update snart smile nu kan man ju greja lite mer när man endå har en annan bil att åka i smile så blir nog ett ryck snart smile dock är det dåligt med pengar.. hmm håller även på å letar garage oxå..  ibland blir jag även sugen på å sälja bilen då jag inte har något garage å meka i liksom... haha men vill ju gärna få klart den som det var tänkt smile

Högskoleutbildad däcksparkare
1 481 Inlägg
7 mars 2012
Ricky9205 skrev:
Turbo-Fransson skrev:
davidburman skrev:
Fin bil! smile

Håller med David, tyvärr så känns det så... När kommer nästa uppdate om 940n? smile

ja hmm det kommer nog en liten update snart smile nu kan man ju greja lite mer när man endå har en annan bil att åka i smile så blir nog ett ryck snart smile dock är det dåligt med pengar.. hmm håller även på å letar garage oxå..  ibland blir jag även sugen på å sälja bilen då jag inte har något garage å meka i liksom... haha men vill ju gärna få klart den som det var tänkt smile

Jävligt trist utan garage... Pappa byggde nytt för 6-7 år sen så de e perfekt när jag skaffar bil wink mammas bil får stå ute big_smile har tyvärr ingen lyft men man klarar sig utan smile

BMW 528i -99
Volvo 940 GL -92

258 Inlägg
7 mars 2012
Trådstartare
Turbo-Fransson skrev:
Ricky9205 skrev:
Turbo-Fransson skrev:

Jävligt trist utan garage... Pappa byggde nytt för 6-7 år sen så de e perfekt när jag skaffar bil wink mammas bil får stå ute big_smile har tyvärr ingen lyft men man klarar sig utan smile

ja fan man får så begränsat med tid inte alls älnge det går innan det blir mörkt å sen äre kallt.... ja men det bilr ju perfekt!! smile ja lyft är ju typ lyx så big_smile

1 481 Inlägg
8 mars 2012
Ricky9205 skrev:
Turbo-Fransson skrev:
Ricky9205 skrev:

ja fan man får så begränsat med tid inte alls älnge det går innan det blir mörkt å sen äre kallt.... ja men det bilr ju perfekt!! smile ja lyft är ju typ lyx så big_smile

Ja, men lyft hade varit kul, men funkar fint med domkraft och pallbockar big_smile

BMW 528i -99
Volvo 940 GL -92

258 Inlägg
31 mars 2012
Trådstartare
Turbo-Fransson skrev:
Ricky9205 skrev:
Turbo-Fransson skrev:

Ja, men lyft hade varit kul, men funkar fint med domkraft och pallbockar big_smile

ja de funkar det med big_smile

258 Inlägg
31 mars 2012
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/114/113568/113568-e7c4b6a368288754c16162eb8af4ad50.jpg
nya fälgar smile

köpt mig ett par nya fälgar smile

258 Inlägg
31 mars 2012
Trådstartare
även sålt bort 940in, behövde pengar till lägenhet å massa skit. smile
blir att skaffa sig ett nytt projekt smile vet inte vad än men en som man kan regga t5 i kanske eller något annat kul smile någon som har nått kul förslag ?

1 481 Inlägg
1 april 2012
Snyggt med svarta R och röd rand! smile

BMW 528i -99
Volvo 940 GL -92

258 Inlägg
5 januari 2013
Trådstartare
någon som lever i denna tråd ? smile

maskinist
585 Inlägg
Turbobonde
277 Inlägg
5 januari 2013
Ricky9205 skrev:
någon som lever i denna tråd ? smile

Följde denna, men du sålde bort kärran så venne vad denna tråd är till för nu..

Tycker du ska ta reda på vem som äger den nu och köpa tillbaka den! Det vore göttans! wink

In rust we trust!

258 Inlägg
5 januari 2013
Trådstartare
Nja en kompis köpte den å nu står den på skroten hmm

Men nu kommer tråden komma igång har ett nytt projekt ja plockar med wink

maskinist
585 Inlägg
Turbobonde
277 Inlägg
5 januari 2013
Ricky9205 skrev:

Hmhm.. krock eller vad hände? Den var ju helt okej i skicket. hmm

In rust we trust!

258 Inlägg
5 januari 2013
Trådstartare
timsi skrev:
har du sålt s60in med ricky? :o

Aah sålde den å köpt en bmw 530D smile bättre med diesel för min del ^^ gött å åka billigt oxå smile

258 Inlägg
5 januari 2013
Trådstartare
Lopphunden skrev:
Ricky9205 skrev:

Hmhm.. krock eller vad hände? Den var ju helt okej i skicket. hmm

Ja de va ngn som körde in i sidan på han när han åkte i en rondell har jag för mig hmm ja de va ju de den va hmm men men

maskinist
585 Inlägg

Sök