jodå 3 bra och ett dåligt isdäck kunde jag få till för 600 så isåfall köper jag 1 eller 2 till så jag har runt om eller 4 st som man kan ha fram så man kan ratta lite riktigt
jodå 3 bra och ett dåligt isdäck kunde jag få till för 600 så isåfall köper jag 1 eller 2 till så jag har runt om eller 4 st som man kan ha fram så man kan ratta lite riktigt
aha, vad är de för bil ?
aah de är bra om man har bra däck fram iaf. tråkigt när det under styr.... kan ju va gött å ha bra bak oxå så de driver lite
jo, men jag vill iaf ha isdäck fram för annars är de helt omöjligt att få fina häng då snurrar man bara om man kör med vanliga vinterdäck men de är ju fint med back också för då kan man köra fort
aha, inte glad för bmw, men visst de är ju bara gamla volvos och bmw som är bakhjulsdrivna
jo, men jag vill iaf ha isdäck fram för annars är de helt omöjligt att få fina häng då snurrar man bara om man kör med vanliga vinterdäck men de är ju fint med back också för då kan man köra fort
aha, inte glad för bmw, men visst de är ju bara gamla volvos och bmw som är bakhjulsdrivna
ja de är nästan ett måste med isdäck ne men för en pizza så är de inga fel ja exakt bakhjulsdriften där som är kul haha
precis, och sen vet man aldrig när de tittar upp en sten här å var genom isen
jo iofs! fast vparts har sportdämpare rätt billigt enligt mitt tycke
aah jag ska kolla lite finns ju lite olika de ja tänkte på med sänkningen om 60-40 min bil är mycke lägre bak än fram. dock kanske de är för dämparna kan vara dåliga.. ?