Äntligen har man fått tummen ur att provmontera fälgarna som jag centrumvände: Fan va bra dom passar till stuket! Synd bara att däcken tar i som fan i hjulhusen trotts att jag kapade bort och bankade med släggan... Får jaga tag i nya däck med lägre profil typ 195/50-15 eller liknade.
Ser coolt ut med fälgarna...aningen för höga ballongdäck
peegee skrev:
Btw, jag tycker din regskylt sitter för rakt, snyggt och symmetriskt för att passa stilen på bilen Move it down and to the right, diagonally...typ!
Nåååå??!!
Nej skylten känns bra där den är har flyttat runt skiten tillräckligt nu.. ;P sen har jag beställt nya däck idag med 195/50-15 så jag slipper balongdäcken.
Sen paja bensinpumpen idag men fick tag på en ny för 300:- så nu rullar hon igen.
Så nu har jag äntligen fått mina nya däck och efter ett jävla velande och strulande med att få dom på fälgarna sitter dom äntligen på bilen . Sen har jag också fått fixat till Bambi skadan.
Tycker dom sitter som en smäck på bilen! De blev lite kapande och bankande i skärmkanterna bak också för att de överhuvudtaget skulle gå att köra, det är väll inte 100%igt men de får lösa sig i framtiden
Ställ dig utanför Saabfabriken, så får de se hur Saabs framtid ser ut....
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Jävligt snyggt! Du skulle ha fått tag i snobbringar från en PV till den egentligen, de är 15" och ser jävligt retro ut då de är ribbade till skillnad från de släta som finns på eftermarknaden.
Jävligt snyggt! Du skulle ha fått tag i snobbringar från en PV till den egentligen, de är 15" och ser jävligt retro ut då de är ribbade till skillnad från de släta som finns på eftermarknaden.
Ja de skulle kanske passa, har varit inne på att få tag på kromade centrum kåpor från saab V4 annars.