ett tipps, se till att få bort all galv;) ja slipade viperränder på min 9000 och det vart fläckigt senvill ja påpeka att jag kör me 16" aerofälgar i folkracen
ett tipps, se till att få bort all galv;) ja slipade viperränder på min 9000 och det vart fläckigt senvill ja påpeka att jag kör me 16" aerofälgar i folkracen
Haha rätt stuk på racern asså!
bara att recern e en audi
god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
Har du nån plan för hur det ska rosta jämnt? Blir ju inte så snyggt med djup rost på vissa ställen men ytrost på andra Ser ju coolt ut annars, kör på och strunta i haters
The sooner you fall behind, the more time you have to catch up.
Har du nån plan för hur det ska rosta jämnt? Blir ju inte så snyggt med djup rost på vissa ställen men ytrost på andra Ser ju coolt ut annars, kör på och strunta i haters
Nej de vet i fan hur ja ska göra... Sattsar på grovrost över hela bilen, får väll slipa om och tvätta med saltvatten om de skulle bli förmycket nån stans...
Dax för en uppdatering. Nu har jag slipat färdigt hela bilen men ja upptäckte att jag inte fått bort allt galv så man fär gå och ta de efteråt. Kofångaren slipad och sprayad med mattsvart: Sen upptäckte jag två hål bakom regplåten som ja la igen lite diskret... Tycker stuket börjar se riktigt tufft ut nu, bara och fortsätta spola saltvatten på den och slipa bort lite galv.
Skitcoolt att du gjort såhär. men jag ser att du slipat utan att täcka för rutorna, då kan du börja med att byta alla... stänk från vinkelslip bränner fast i rutorna, gör den skörare & de spricker lättare.