Flytta luft ska det å göra.. Svenskt rekord i Propper Droppers Walled: (ej på tävling ) Genomsnittsvärde: 150,58dB med 11 nästan 10 volt i en odämpad bil och med en olabbad låda ;) :D Bilen gör över 154 db i 25hz :)
Figgaro skrev:Fan de är någe "Skumt" med ditt bygge men vet inte vad Fortsätt jobba dock har du la hela vintern på dej?
skoda104 skrev:Figgaro skrev:Fan de är någe "Skumt" med ditt bygge men vet inte vad Fortsätt jobba dock har du la hela vintern på dej?Hahaha xD jo någe, men har bara använt 4 flaskor, å den förra väggen så hade ja 14-15 flaskor xdNja, det ska väl vara ''klart'' tills på lördag för då äre ju tävling i Gävle Sen tillkommer de en massa andra grejer under vintern,
Figgaro skrev:skoda104 skrev:Figgaro skrev:Fan de är någe "Skumt" med ditt bygge men vet inte vad Fortsätt jobba dock har du la hela vintern på dej?Hahaha xD jo någe, men har bara använt 4 flaskor, å den förra väggen så hade ja 14-15 flaskor xdNja, det ska väl vara ''klart'' tills på lördag för då äre ju tävling i Gävle Sen tillkommer de en massa andra grejer under vintern, Jahaja trode fan säsongen var över men ack så fel! får fan önska dig lycka till med bygget och på tävlingen ! håller bägge tummarna för dej xD
M44ltie skrev:fan vad du ligger i! Kommer förbi gävle jag oxå, men det blir nog utan bas (om jag inte stannar uppe hela natten och skruvar ihop den då) xDses där!
skoda104 skrev:M44ltie skrev:fan vad du ligger i! Kommer förbi gävle jag oxå, men det blir nog utan bas (om jag inte stannar uppe hela natten och skruvar ihop den då) xDses där! Härligt! Klart du ska komma me lite bas å sova kan du göra på sönda
M44ltie skrev:skoda104 skrev:M44ltie skrev:fan vad du ligger i! Kommer förbi gävle jag oxå, men det blir nog utan bas (om jag inte stannar uppe hela natten och skruvar ihop den då) xDses där! Härligt! Klart du ska komma me lite bas å sova kan du göra på sönda haha du har en poäng där! xD
Wabbzen skrev:fan, hinner du klart tills tävlingen då?
skoda104 skrev:Wabbzen skrev:fan, hinner du klart tills tävlingen då? Det är tänkt så ifall
Wabbzen skrev:skoda104 skrev:Wabbzen skrev:fan, hinner du klart tills tävlingen då? Det är tänkt så ifall ja, det hoppas jag på
skoda104 skrev:Wabbzen skrev:skoda104 skrev:Det är tänkt så ifall ja, det hoppas jag på Ska du dit? sen om det spelar nå de visar väl sig
Wabbzen skrev:skoda104 skrev:Det är tänkt så ifall ja, det hoppas jag på
skoda104 skrev:Det är tänkt så ifall
Wabbzen skrev:skoda104 skrev:Wabbzen skrev:ja, det hoppas jag på Ska du dit? sen om det spelar nå de visar väl sig kmr vara där och luska lite kommer dock tyvärr inte med någon bil dock.. kommer garanterat gå fram och kika in bygget ditt iaf!
skoda104 skrev:Wabbzen skrev:ja, det hoppas jag på Ska du dit? sen om det spelar nå de visar väl sig
Wabbzen skrev:ja, det hoppas jag på
skoda104 skrev:Wabbzen skrev:skoda104 skrev:Ska du dit? sen om det spelar nå de visar väl sig kmr vara där och luska lite kommer dock tyvärr inte med någon bil dock.. kommer garanterat gå fram och kika in bygget ditt iaf! Varför inte? Ah de låter trevligt
Wabbzen skrev:skoda104 skrev:Ska du dit? sen om det spelar nå de visar väl sig kmr vara där och luska lite kommer dock tyvärr inte med någon bil dock.. kommer garanterat gå fram och kika in bygget ditt iaf!
skoda104 skrev:Ska du dit? sen om det spelar nå de visar väl sig
Wabbzen skrev:skoda104 skrev:Wabbzen skrev:kmr vara där och luska lite kommer dock tyvärr inte med någon bil dock.. kommer garanterat gå fram och kika in bygget ditt iaf! Varför inte? Ah de låter trevligt har rivit ur allt, ska bygga om!
skoda104 skrev:Wabbzen skrev:kmr vara där och luska lite kommer dock tyvärr inte med någon bil dock.. kommer garanterat gå fram och kika in bygget ditt iaf! Varför inte? Ah de låter trevligt
Wabbzen skrev:kmr vara där och luska lite kommer dock tyvärr inte med någon bil dock.. kommer garanterat gå fram och kika in bygget ditt iaf!
skoda104 skrev:Wabbzen skrev:skoda104 skrev:Varför inte? Ah de låter trevligt har rivit ur allt, ska bygga om! ååh Va blir de för kul istället då?
Wabbzen skrev:skoda104 skrev:Varför inte? Ah de låter trevligt har rivit ur allt, ska bygga om!
skoda104 skrev:Varför inte? Ah de låter trevligt