Flytta luft ska det å göra.. Svenskt rekord i Propper Droppers Walled: (ej på tävling ) Genomsnittsvärde: 150,58dB med 11 nästan 10 volt i en odämpad bil och med en olabbad låda ;) :D Bilen gör över 154 db i 25hz :)
skoda104 skrev:M44ltie skrev:BJonsson skrev:De kostar! haha pressa honom nu björn!! Ni kan få ett varsitt demo i 32Hz med dd basen
M44ltie skrev:BJonsson skrev:De kostar! haha pressa honom nu björn!!
BJonsson skrev:De kostar!
skoda104 skrev:Kan säga att de blir fler basar än förra året Björn va tyst!
racer-putte skrev:skoda104 skrev:Kan säga att de blir fler basar än förra året Björn va tyst! haha ja vet ja vet ja vet
BJonsson skrev:racer-putte skrev:skoda104 skrev:Kan säga att de blir fler basar än förra året Björn va tyst! haha ja vet ja vet ja vet HRRM....... VI vet
M44ltie skrev:BJonsson skrev:racer-putte skrev:haha ja vet ja vet ja vet HRRM....... VI vetKan inte jag få vara med i VI-kretsen?
BJonsson skrev:racer-putte skrev:haha ja vet ja vet ja vet HRRM....... VI vet
racer-putte skrev:haha ja vet ja vet ja vet
partyvan skrev:4st solo x18???
skoda104 skrev:partyvan skrev:4st solo x18??? yes, å ca 100.000wRms på de
partyvan skrev:skoda104 skrev:partyvan skrev:4st solo x18??? yes, å ca 100.000wRms på deoj det va mycket räcker med 8000rms styck:P
cykelpump skrev:partyvan skrev:skoda104 skrev:yes, å ca 100.000wRms på deoj det va mycket räcker med 8000rms styck:PAh denna ironi Va många basar rör de sig om då?
partyvan skrev:skoda104 skrev:yes, å ca 100.000wRms på deoj det va mycket räcker med 8000rms styck:P
skoda104 skrev:yes, å ca 100.000wRms på de
skoda104 skrev:cykelpump skrev:partyvan skrev:oj det va mycket räcker med 8000rms styck:PAh denna ironi Va många basar rör de sig om då? gissa emellan 0-4 styckna
cykelpump skrev:partyvan skrev:oj det va mycket räcker med 8000rms styck:PAh denna ironi Va många basar rör de sig om då?
partyvan skrev:oj det va mycket räcker med 8000rms styck:P
M44ltie skrev:skoda104 skrev:cykelpump skrev:Ah denna ironi Va många basar rör de sig om då? gissa emellan 0-4 styckna eftersom det var FLER än förra året gissar jag nog inte på 0.. sisådär en 3-4st kanske?
skoda104 skrev:cykelpump skrev:Ah denna ironi Va många basar rör de sig om då? gissa emellan 0-4 styckna
cykelpump skrev:Ah denna ironi Va många basar rör de sig om då?
skoda104 skrev:M44ltie skrev:skoda104 skrev:gissa emellan 0-4 styckna eftersom det var FLER än förra året gissar jag nog inte på 0.. sisådär en 3-4st kanske? smart tänkt! aao något åt de hållet
M44ltie skrev:skoda104 skrev:gissa emellan 0-4 styckna eftersom det var FLER än förra året gissar jag nog inte på 0.. sisådär en 3-4st kanske?
skoda104 skrev:gissa emellan 0-4 styckna
M44ltie skrev:skoda104 skrev:M44ltie skrev:eftersom det var FLER än förra året gissar jag nog inte på 0.. sisådär en 3-4st kanske? smart tänkt! aao något åt de hållet är det måhända en VÄGG på G?
skoda104 skrev:M44ltie skrev:eftersom det var FLER än förra året gissar jag nog inte på 0.. sisådär en 3-4st kanske? smart tänkt! aao något åt de hållet
M44ltie skrev:eftersom det var FLER än förra året gissar jag nog inte på 0.. sisådär en 3-4st kanske?
racer-putte skrev:M44ltie skrev:skoda104 skrev:smart tänkt! aao något åt de hållet är det måhända en VÄGG på G? VÄGG de har man inomhus kul att du ska ha 4st basar nu ....oooooooooooppppppppsssssssssssssss
M44ltie skrev:skoda104 skrev:smart tänkt! aao något åt de hållet är det måhända en VÄGG på G?
skoda104 skrev:smart tänkt! aao något åt de hållet
skoda104 skrev:racer-putte skrev:M44ltie skrev:är det måhända en VÄGG på G? VÄGG de har man inomhus kul att du ska ha 4st basar nu ....oooooooooooppppppppsssssssssssssss Precis de har man inomhus å int i bilen men putte då nu fåru va tyst
racer-putte skrev:M44ltie skrev:är det måhända en VÄGG på G? VÄGG de har man inomhus kul att du ska ha 4st basar nu ....oooooooooooppppppppsssssssssssssss
M44ltie skrev:är det måhända en VÄGG på G?