nån som vet hur man trimmar en diesel merca (220cdi -00) för runt 5-10 tusen och skall gärna släppa på sommarföre . Sitter turbo och är 125 vilda i nuläget men vill upp mot 200 iaf.
vad kostar öppet filter med värmeskiljare, intercooler då? linka gärna nån sida om du har lite att göra
Öppet filter kan du köpa från biltema om du vill vara ekonomisk. Värmeavskiljaren bygger du lättast själv. Intercooler kan du köpa hos t.ex. KL racing.
Köra långa fina ställ, vill kunna segla i rondellerna! och börna går inte, när man trampar på bromsen samtidigt som man gasar lägger motorn av... den har orken men måste va nått som spärrar
Det som spärrar är att du gör fel, tyvärr. Rondelldrift borde redan gå som den är nu. Det är bara lite teknik och skicklighet som fattas. Men uppgraderar du till chip osv så bli den lite piggare, ja.
en låst diff skulle kunna underlätta när du ska sladda i rondeller. men börja med att fixa körkortet sen kan du ju testa iaf om de funka att sladda i rondell eftersom du inte äns har testat.
Köra långa fina ställ, vill kunna segla i rondellerna! och börna går inte, när man trampar på bromsen samtidigt som man gasar lägger motorn av... den har orken men måste va nått som spärrar
det går att börna med den redan!!! börnar hur mkt jag vill med min vento td som har betydligt mindre hästar osv osv... mitt förslag är att köpa en IC, sportluft filter, 3" från turbon+ ett chip, de kan kosta 8-9t kr och då kmr du få en otroligt stor skillnad!!! hoppas det går bra för dej
kärlek växer inte på träd den tillverkas i tyskland <3