2821
Sök

Inför: Vingåkraträffen 2011 4 JUNI i Vingåker (Realcar och Garaget.org). Anmälningsformuläret är uppe nu!

17 Inlägg
1 juni 2011
SIR_Pierre skrev:
chrizz skrev:
Solfilmsmonteringen är inställd tyvärr (personliga orsaker vi inte går in på).

Mvh

Åhfan... Hade räknat med att kunna köra hem utan att svettas ihjäl i bilen..

Jag kan ta med mig en fläkt med cigarretteuttag till dig Pierre ;)haha

Administratör
11 960 Inlägg
1 juni 2011
Trådstartare
Det ser ut att bli riktigt superväder på lördag! Vågar man sig på en iskall folköl i Garaget-tältet mitt på dagen utan att bli klassad som rattfyllo? wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

16 197 Inlägg
1 juni 2011
chrizz skrev:
Det ser ut att bli riktigt superväder på lördag! Vågar man sig på en iskall folköl i Garaget-tältet mitt på dagen utan att bli klassad som rattfyllo? wink

du kan väl dricka ett helt helrör om du vill bara du ger fan i å köra bil tongue

"Testar man inte så får man aldrig veta"

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
1 juni 2011
Om du bjuder alla på varsin tror jag det är lungt wink

Administratör
11 960 Inlägg
1 juni 2011
Trådstartare
evilaudio skrev:
chrizz skrev:

du kan väl dricka ett helt helrör om du vill bara du ger fan i å köra bil tongue

Näe, jag skippar nog det. Men det vore jäkligt gott med en kall pilsner när det är som varmast, men jag måste ju köra hem också smile

16 197 Inlägg
1 juni 2011
chrizz skrev:
evilaudio skrev:
chrizz skrev:

Näe, jag skippar nog det. Men det vore jäkligt gott med en kall pilsner när det är som varmast, men jag måste ju köra hem också smile

hur är det med bilplaceringen på lördag.. e de "först till kvarn" som gäller eller är det indelat?

"Testar man inte så får man aldrig veta"

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
1 juni 2011
evilaudio skrev:
chrizz skrev:
evilaudio skrev:

hur är det med bilplaceringen på lördag.. e de "först till kvarn" som gäller eller är det indelat?

skulle vara kul & veta. hoppas på en "gräs" plats så man kan ha med campingstol haha smile ska se till att komma i bra tid wink

Administratör
11 960 Inlägg
1 juni 2011
Trådstartare
evilaudio skrev:
chrizz skrev:
evilaudio skrev:
du kan väl dricka ett helt helrör om du vill bara du ger fan i å köra bil :P

Näe, jag skippar nog det. Men det vore jäkligt gott med en kall pilsner när det är som varmast, men jag måste ju köra hem också :)

Jag kan inte svara på det mer än vad jag tror då Realcar har hand om det praktiska på plats, men vissa bilar har nog klara placeringar (Realcars egna bilar, vissa medarrangörer, specialinbjudna bilar och lite sånt), majoriteten dock hamnar där de hamnar så att säga. Ingen särskild placering alltså mer än att det kommer att finnas anvisningar för hur bilarna ska stå för att vi ska nyttja utrymmet på bästa sätt. Ljudbilarna (definitionen av ljudbil kan jag inte svara på riktigt heller :) kommer också ha en särskild plats (begränsat antal) ifall ström är nödvändigt. Det tas på plats.

"NoTitle"
69 Inlägg
1 juni 2011
Karavan från Norrköping klockan??

/Makke //////////// //////

Västeråstjej som flyttat till Nypan...
37 Inlägg
1 juni 2011
Ser fram emot träffen på lördag! Kommer bli en grym dag i Vingåker om bara vädret är med oss smile

Tänkte passa på att fråga om någon har planer på att röra sig mot Västerås efter träffen för lagligt streetrace..??

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=214992

// Madeleine smile

Heltidsanställd putsbög
52 Inlägg
2 juni 2011
Jag och några till har funderingar om att åka vidare till Västerås efter Vingåkra smile

https://www.instagram.com/swedetailer/
172 Inlägg
2 juni 2011
Någon som ska ställa ut och som kör E22an som man kan möta upp någonstans??  Kör från Kalmar! smile

Följ gärna mitt instagram konto
https://www.instagram.com/swedetailer

570 Inlägg
2 juni 2011
p1ngwin skrev:
Någon som ska ställa ut och som kör E22an som man kan möta upp någonstans??  Kör från Kalmar! smile

åker ifrån lofthammar wink en bit ovanför västervik wink

mitt nya caddy projekt med 300 hk på bakhjulen ;)-----> caddy mk1/nissan 200sx!!!!
----------> sponsor: realcar.se <----------

https://www.instagram.com/swedetailer/
172 Inlägg
2 juni 2011
audi_a4_quattro skrev:
p1ngwin skrev:

åker ifrån lofthammar wink en bit ovanför västervik wink

Hur dags hade du tänkt åka från lofthammar?

Följ gärna mitt instagram konto
https://www.instagram.com/swedetailer

46 Inlägg
2 juni 2011
några som åker ifrån uddevalla / göteborgstrakten???

347 Inlägg
2 juni 2011
Till någon som är ansvarig för träffen?

Jag vet inte en om jag kan komma. Har feber och så! sad
Men min fundering är om jag kan höra av mig till någon i morgon Om jag nu inte kan komma?

Så ska Jag ge det någon dag till se om de släpper! smile

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve

7 277 Inlägg
2 juni 2011
Snart gäller det! Vad kommer rasa denna gång? xD

Svarvare/Fräsare/CNC-operatör
210 Inlägg
2 juni 2011
Brains.. Haha skön inställning *skrattar*. Jag vet hur tankarna brukar vara, man sitter och koncentrerar på onormala oljud under årets första provtur, alltid lika nervöst. haha. Hoppas på inga missöden för någon som ska dit på lördag.  /svana

It's nice to be important. But it's more important to be nice.

-Team Moisty Racing-
842 Inlägg
2 juni 2011
Kommer det vara fler än jag som kommer slagga över i vingåker ifrån fre till lördag morgon?
Om det är ska vi träffas på fre kvällen och snacka skit lr nått ? smile

Sök