Jag instämmer att det blev lyckat och välbesökt "tummen upp"
Lite lång frusterande väntan på karavanstarten var det dock som sagt
Efter 1,5 timme var nog väldigt många reda för karavan ...men erfarenheten säger att om nästa träff börjar oxå kl 19.00 så kommer de flesta 19.30 å framåt...värt att ta i beaktande... så karavanstart ca kl 20.45 är nog lagom
Beträffande antalet bilar, så var det 200+
Jag var där i ett par omgångar med min 3-åriga dotter och även hon tyckte det var många tuffa bilar å sken som en sol och det är verkligen inte ett dåligt betyg
Kul att se att även en dekalförsäljare hittade dit även om han stod lite avsides och kanske borde ställt sig mer centralt å satsat på nån tydligare skylt + nån schysst 70-80-tals muskspelande stereo
... fler bil-tillbehör försäljare borde vara smarta å ta vara på sånna här tillfällen...
Att nån bränner däck å vill leka lite på en sån här träff är svårt att komma ifrån, gäller bara att det sker på en fri yta på behörigt avstånd...
I karavanen missade en del att att köra in i Innovatum-området såg jag, kanske hade de inte den senaste information om det men jag tror på att den uppsamlingen också var bra å kan utvecklas.