osman-aglar skrev:
för och första jag har inte burnat i parkerings huste jag har alldrig gjort det vid alla bilarna kanske han men inte jag plus om jag ska burna jag gör dett vid ingången eller längst uppe okej men om jag gör något vid andra bilar då som och säg till men inte nu
Reglerna är simpla, INGEN lek i parkeringshuset.
Vi lägger ner tid kropp och skäl på det här, vi tjänar ingenting på att stå och ha en träff för norrorts-folket. Vi skulle lika gärna kunna sitta hemma, en Corona i handen och pilla navel-ludd framför teven. Men vi gör det här för eran skull, och för att kunna ha en ordnad och trevlig träff, där ALLA är välkomna, familjer, folk som inte äger bilar och får reda på detta, polare, ja rubbet.
Och vad får vi tillbaka då, jo folk som står och förstör för oss för att vi frivilligt FÖR ERAN skull arrangerar en träff med efteraktiviteter.
Ibland har man undrat om det verkligen är värt arbetet, vi kan lika gärna lägga ner detta så finns det inget mer träffande och efteraktiviteter på fredagar, vad säger ni?
I thought so....!
Nu skärper vi oss, visa lite respekt för det vi gör för ER och håll er till dem små enkla få regler vi har.
Skriver inte ett ord till om detta.
Väl mött nästa fredag, och ingen lek är ni snälla. Vi har t.ex nu förlorat en riktigt trevlig träffbesökare (Masterworks) pga att han tar hand om sin bil, vill inte ha stenskott och folk leker i garaget.
Låt oss inte skrämma iväg folk, vi gör som sagt detta helhjärtat, då väntar vi oss detsamma tillbaka.
Enough said....!