Det var en jäkla bra träff! Massor av folk och bilar Och se på fan, jag såg bara en Van av fulla människor men de höll sig runt bilen
Kul att så många showade så mycket och bjöd till, känns som om hela staden kom till liv Nästan som Elmia fast utan all fylla och att man här kan köra bilen
Henke måste ha bränt dom ganska sent då? För dom spela när jag åkte hem :p
Japp... jag var kvar ute på Hälla till 1 ungefär. Lätt hänt när han inte hade möjlighet att kunna ladda ström nånstans. Generatorn pallade inte med att leverera tillräckligt... Visserligen var det en helt okej rökeffekt som kom ut ur bilen... hehe
Jag är förvånad att det inte var nån besiktningsbuss på träffen, undrar vad som har hänt Dock såg jag en besiktningsbuss med italienska registreringsplåtar på Station.
Senast redigerat av CarpeDiem (14 juli 2011)
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Sjukt bra träff! Kommer ner fler ggr med sjuan! Fast med mer puts på den. Och mer stance. ^
härligt att man inspirerat lite
Och som jag skrev i den andra tråden, är det någon som har bild på min bil så får ni hemskt gärna lägga upp den eller maila den till mej. Svart RX-7 med gröna fälgar.
Riktigt trevlig kväll, Vädret kunde inte varit bättre heller. Kul att träffarna här i stan bara växer och växer, Stort tack till www.westaroze.se/ för kvällen.
Sjukt bra träff! Kommer ner fler ggr med sjuan! Fast med mer puts på den. Och mer stance. ^
härligt att man inspirerat lite
Och som jag skrev i den andra tråden, är det någon som har bild på min bil så får ni hemskt gärna lägga upp den eller maila den till mej. Svart RX-7 med gröna fälgar.
Jag tror jag fick en bild på den med min mobil kamera har inte gått igenom alla bilder men gör nog det imorn eller senare idag
Bra träff! Lite fylla (härligt att se) och så var vi ju ganska ostörda! Riktigt tråkigt tyvärr att olja in i min turbo inte ville lira.. trist att inte ha någon roligare bil att åka i själv.