Ser ut att bli snyggt !! Fint bygge detta. Men du klä inte in det i tyg, lacka i stället det i bilens färg som laazy säger. Det kommer bli mycket snyggare
Det kommer alltid en ny trevlig lördag, men det kommer inte en ny trevlig ungdom.
Ser ut att bli snyggt !! Fint bygge detta. Men du klä inte in det i tyg, lacka i stället det i bilens färg som laazy säger. Det kommer bli mycket snyggare
Jo visst har tanken om att lacka det slagit mig, men eftersom jag inte vill lacka resten av bagageutrymmet utan klä det i vinyl så tror jag det får bli såtill en början iaf!
Men tack för tips och förslagen! Det uppskattas verkligen!
Hmm, Jag kikade på en av dina bilder, + kabeln som du drog genom robottslangen, den såg väldans klen ut, kan inte varit mer än 16mm2? Hoppas du får ström så det räcker bara;)
Annars Ser det riktigt riktigt häftigt ut! Kommer följa detta! Vill själv börja lite med plastning inom en snar framtid;)
för nu så blir det ju original bak i bilen.. alltså inte lika fin ljudbild i kupén, men han bör ha en lösning om han bygger som han gör eller bara ett svar kanske
Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06 Bas Connaisseuren!"Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
för nu så blir det ju original bak i bilen.. alltså inte lika fin ljudbild i kupén, men han bör ha en lösning om han bygger som han gör eller bara ett svar kanske
Mycket riktigtsom du säger faktiskt!
saningen är att bilden på systemet har ändrats lite sen jag gjorde första bilden, sammanlagt blir det troligtvis 5st 6,5 system och tre slutsteg. Basarna blir dock desamma.
Sen vet jag inte hur mycket utställning det blir, gör det mest för detär kul Anledningen att jag har ett 6,5 system bak är så det ska låta bättre när man spelar med bagaget öppet på stranden
Hmm, Jag kikade på en av dina bilder, + kabeln som du drog genom robottslangen, den såg väldans klen ut, kan inte varit mer än 16mm2? Hoppas du får ström så det räcker bara;)
Annars Ser det riktigt riktigt häftigt ut! Kommer följa detta! Vill själv börja lite med plastning inom en snar framtid;)
MVH Matte!
MYcket riktigt är det 16 mm2, funderar på att eventuellt dra en till 16 på andra sidan om plats finns. För visst borde det hjälpa något iaf? Förstår att det inte blir lika bra med2 st 16 som med en 32 men borde väll ändå gelite bättre...eller har jag fel?
unander skrev:
Anledningen att jag har ett 6,5 system bak är så det ska låta bättre när man spelar med bagaget öppet på stranden
I knew it. Då är det jävligt smart!
Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06 Bas Connaisseuren!"Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<