Inga problem "unan" Vill inte att samma sak ska hända för dig som för många andra, stegen pajjar om de inte får tillräkligt med ström. Nu vet jag dock inte hur känsliga RF stegen är. Mds har gjort en del steg som är väldigt känsliga för ström och jord, mer än nåt annat jag varit med om. Ett sådant är ett sådant som jag har. Mds Gti F954. Samt några kompisar har haft steg som brunnit och ej fått garanti eller någon slags försäkring eftersom +kabeln och -kabeln är för tunn...
Lycka till! 25mm2 ska nog räcka, jag vet inte riktigt vad det är är för RF modell:)
Efter att fått hem Vinylen från Top ´n Trim så tog jag med grejerna på jobbet och klädde allt! Lättare sagt än gjort måste jag säga men efter många om och men så lyckades jag ändå ganska bra
Tyvärr hade jag ingen kamera att fota med under tiden menlägger upp några alldeles för mörka bilder här nu iaf. Får nya imorgon när det ska monteras.
Lacka ringarna runt 6,5 silver som öriga detaljer.
Mer bilder kommer imorgon tror jag när tanken är att montera det iaf!
Ser bra ut!!! Du skulle ha fällt in steget så de hade varit "slätt" med vinylen så hade de varit en riktig fullträff = ) Lycka till med resten... mvh Christian
Extremt snyggt och välgjort !!! Blev skit snyggt måste jag säga. Vill gärna se mer fortsättningar, Kanske bygga om dörrsidorna och plasta in högtalare där med?
Det kommer alltid en ny trevlig lördag, men det kommer inte en ny trevlig ungdom.
Extremt snyggt och välgjort !!! Blev skit snyggt måste jag säga. Vill gärna se mer fortsättningar, Kanske bygga om dörrsidorna och plasta in högtalare där med?
Schysst gjort! Hur satt du fast det hela i luckan då?
Allt sitter bultat bakom högtalarna och sen fastlåst för stöldrisken Så förhoppningsvis får man behålla allt i nu
Okej! Så du plastade fast skruv, och sen mutter på insidan? AA Vore ju för j*vligt att bli av med allt jobb du lackt ner.
Ja allt sitter fast riktigt bra faktiskt, fast tyvärr är det juså att om nån vill stjäla av en så gör dom ju ofta precis vad som hellst för att få bort det!