jag funderar på att importera en f-250 eller f-350 och regga så den måste köras på c-kort för att få ner skatten, men måste man ha fartregulator och färdskrivare som i en "lastbil"? någon som vet eller kan länka till någon sida som vet?
Jag har för mig att någon sade att efter -07 oavsätt bil, Tungreggar du den måste den ha fartspärr på 90.
Å andra sidan är den bara att koppla ur när man lämnat besiktningen, ingen kommer ju lägga märket till en pickup som kör 110 på motorvägen mer än vilken annan bil som helst.
Jag har för mig att någon sade att efter -07 oavsätt bil, Tungreggar du den måste den ha fartspärr på 90.
Å andra sidan är den bara att koppla ur när man lämnat besiktningen, ingen kommer ju lägga märket till en pickup som kör 110 på motorvägen mer än vilken annan bil som helst.
Inte riktigt sant då eftersom en C-reggad pickup måste ha reflexskyltarna baktil precis som alla andra stora/tunga lastbilar har.
Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab
Inte riktigt sant då eftersom en C-reggad pickup måste ha reflexskyltarna baktil precis som alla andra stora/tunga lastbilar har.
Precis som med fartspärren så går det att plocka väck efter besiktning, trodde folk va mer kreativa.