Ja va äre man säger, returen ska vara minst 30mm innerdiameter. Så det blir lite tunt med den du har
hahah 30 har jag aldrig hört de va väl lite och ta i men men ;D
Hm, vene men den siffran har fastnat. Men nu när jag skulle dubbelkolla så var det ända jag hittade "åtminstonde dubbelt så stor som tillförseln" Satt, meh. men 15-20mm borde man väll ha iaf
Ja va äre man säger, returen ska vara minst 30mm innerdiameter. Så det blir lite tunt med den du har
hahah 30 har jag aldrig hört de va väl lite och ta i men men ;D
Hm, vene men den siffran har fastnat. Men nu när jag skulle dubbelkolla så var det ända jag hittade "åtminstonde dubbelt så stor som tillförseln" Satt, meh. men 15-20mm borde man väll ha iaf
haha jaa precis det har jag hört 15-20 med ska köra på 16 mm om tråget vill släppa någon gång iår
haha va våldsamma ni ska va blir inge av att banka på en bmw, sånt funkar bara inte är säkert typ stift som håller i den så man måste skjuta den bakåt sen neråt lr nått skit, ;D
Missat den här tråden. Fin fint bygge, vore inte fel med turbo Hoppas du får till oljeproblemet.
jaa det är ju inte allt för många som konverterar m50b20 så är lite speciellt;) tackar! jaa det hoppas jag med men det är garanterat returen! fortsätt följ så kmr update
här är mitt recept på hur man tar bort ett oljetråg på bmw m50b20: *släpp motorfästet *släpp på styrservo pumpen *tryck upp motorn alternativt en tjock planka och domkraft i det här fallet. haha skrattar åt det själv men det funka fan