Körde hemåt mot Landskrona och här är fint igen och har börjat torka upp. Vad tror ni i Hbg? Kan man elda upp igen eller? Kl är endå bara 21.20
Enligt dmi och smhi så ska det vara fint väder igen ! och solen skinner här i åstorp nu . så ja det kan ju vara uppehåll resten av kvällen nu men man ska ju inte säga för mkt
Längtar tills Lördag. Hoppas bara vädret är bra denna helgen.
Har du fått ihop din bil Arkaj? Var det toppackningen som du anade/förutspådde det skulle vara?
Verkar som det inte var nåt. Såg bara brun vätska expansionskärlet när jag ställde in den så trodde att den var oljeblandad. Men efter lite närmre undersökning ser det bra ut (ta i trä)
Har du fått ihop din bil Arkaj? Var det toppackningen som du anade/förutspådde det skulle vara?
Verkar som det inte var nåt. Såg bara brun vätska expansionskärlet när jag ställde in den så trodde att den var oljeblandad. Men efter lite närmre undersökning ser det bra ut (ta i trä)
Kommer på lördag.
Yeah Trevligt!
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!