Hörde idag från en som körde där på vårgårda flygfältet förra året att asfalten där inne var kraftigt dåligt att hennes stötdämare pajade efter att körde på sträckan där (konbana & race)??? =S kanske de är fixat nu...
Hörde idag från en som körde där på vårgårda flygfältet förra året att asfalten där inne var kraftigt dåligt att hennes stötdämare pajade efter att körde på sträckan där (konbana & race)??? =S kanske de är fixat nu...
Pratas mycket också.. vad jag vet så är det ingen fel på asfalten borde ägaren sagt någonting isf och den är ju uppbokad hela sommaren så njee tror inte riktigt den är så dålig
Jag var där o körde söndags, jo visst de va nån enstaka fläck som inte va bra, men de är bara att inte köra banan just där.. absolut inget man stör sig på!
Jag var där o körde söndags, jo visst de va nån enstaka fläck som inte va bra, men de är bara att inte köra banan just där.. absolut inget man stör sig på!
Är ju bara å lägga konbanan rätt så att man inte kör där det är som värst!
Är ju bara å lägga konbanan rätt så att man inte kör där det är som värst!
Precis! Så gjorde dom i söndags också, de funka mkt bra!
Va de ja försökte säga men jag kanske flumma till de
vad händer vadå dubbelbokad???? ska detta evenemang den 16de juli ske eller inte?????? har bokat bil för den dagen, tänker inte betala för en bil bara för skoj skull!