Yes! Tips till BMW-folk i ditt län kommer som sagt strax. Meddela gärna de du känner. Om det är så att ni vill övernatta ligger det en länk till campinghotellet vid träffplats 1, i tråden.
Äsch kom igen nu allihopa!! Jag och en polare kommer hem från finland och då blir det raka spåret till rudskogen, upp tidigt på söndagen och iväg till E-tuna för att sen brassa vidare till sthlm och ta flyget till England..
Bara sätta sig i bilen och åka det Snart vinter igen så passa för f#%
Äsch kom igen nu allihopa!! Jag och en polare kommer hem från finland och då blir det raka spåret till rudskogen, upp tidigt på söndagen och iväg till E-tuna för att sen brassa vidare till sthlm och ta flyget till England..
Härlig att höra sånt engagemang. Så här det ska vara, inga dåliga ursäkter om att man upp och jobba eller nåt sånt fjant.
Har märkt att ni är ett gäng totalt härifrån, Facebook samt de andra forumen. Om någon av er gör ett samåkningstråd från lämpligt ställe, så länkar jag den på alla BMW-sidor jag lagt upp träffen på.
Får fundera om jag kommer dit! ska jobba natten på söndag kl 22.00 annars är det lång väg för mig att åka upp dit.. Men får som sagt fundera lite på det .. träffen ser sjukt nice!