2748
Sök

Inför: BMW´s of Sweden #2 - 10 juli

1 393 Inlägg
19 juni 2011
Trådstartare
robn: WOOF!! GRYMT!!

huslund: Ingen fara, går lika bra att anmäla sig här!

CEO @ Bimmers Of Sweden

22 Inlägg
19 juni 2011
Jag kommer nog! verkar bli en grym träff! smile

385 Inlägg
19 juni 2011
clean_ skrev:
Jag kommer nog! verkar bli en grym träff! smile

Va ju det sist, så varför inte denna gång? smile vädret som kan ställa till då...
Senast redigerat av Haas (19 juni 2011)

52 Inlägg
19 juni 2011
Jag kommer !

Master of the obvious
636 Inlägg
19 juni 2011
Jag kommer och åker från sandviken, Robn vet du nå fler från sandviken/gävle som ska med ?

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC

21 Inlägg
19 juni 2011
Har detta noterat i kalendern men tar beslut om jag åker senare. Verkar grymt iaf och på en Söndag gör man ändå inget vettigt.

1 393 Inlägg
19 juni 2011
Trådstartare
Kanon!! Ni verkar ju vara ett gäng som åker längs kusten, Sundsvall, Sandviken, Gävle etc. Blir ju kanon om ni styr ihop någon slags samåkning/upphämtning.
Ett gäng BMW-ägare längs östkusten är tipsade här via Garaget, men "spread the word" ni också.

Mvh

CEO @ Bimmers Of Sweden

44 Inlägg
19 juni 2011
Marqus skrev:
Jag kommer och åker från sandviken, Robn vet du nå fler från sandviken/gävle som ska med ?

Grymt!, Lumik och jorgens3 är från gävle, dom har ju säkert nå polare som ska med, vi skulle mötas vid biltema 09:00, sen vidare mot uppsala och möta upp folk vid bmw i uppsala 10:30.

154 Inlägg
19 juni 2011
En stor eloge till Er alla som åker långa vägar för att delta på träffen!! Grymt nice! smile
Nu håller vi tummarna för vädret oxå, men man brukar väl säga "efter regn kommer solsken" wink

539 Inlägg
19 juni 2011
robn skrev:
Marqus skrev:

Grymt!, Lumik och jorgens3 är från gävle, dom har ju säkert nå polare som ska med, vi skulle mötas vid biltema 09:00, sen vidare mot uppsala och möta upp folk vid bmw i uppsala 10:30.

Ansluter ni med oss från Sthlm vid kungens kurva sen?

44 Inlägg
19 juni 2011
42emil skrev:
robn skrev:
Marqus skrev:

Ansluter ni med oss från Sthlm vid kungens kurva sen?

Jajjemen, vad jag hört/läst iaf!

135 Inlägg
19 juni 2011
Hej!
Nu har jag lagt upp en tråd för samling vid Uppsala. Men om vi ska hinna ansluta gänget vid Kungens Kurva kl 10:30 så måste vi nog lämna Uppsala senast kl: 9:30, ni norrifrån får stiga upp tidigt roll
Här är länken:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 5#p2810825

mvh Fredrik

663 Inlägg
19 juni 2011
635CSi skrev:
Hej!
Nu har jag lagt upp en tråd för samling vid Uppsala. Men om vi ska hinna ansluta gänget vid Kungens Kurva kl 10:30 så måste vi nog lämna Uppsala senast kl: 9:30, ni norrifrån får stiga upp tidigt roll
Här är länken:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 5#p2810825

mvh Fredrik

Bra jobbat Fredrik! verkar många som hjälper till att rodda upp det här, kul att se sånt engagemang från alla.
Senast redigerat av Freddeponken (19 juni 2011)

Master of the obvious
636 Inlägg
19 juni 2011
att åka genom stockholm blir väll bara en omväg för oss norrut om jag inte virrat till det ?

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC

135 Inlägg
20 juni 2011
Marqus:
Du har helt rätt! Närmsta vägen är att kliva på 55:an från Uppsala och åka över Enköping.
Tänkte dock att det vore kul med en "fetekaravan" från Stockholm-Södertälje.

Men om många hellre åker 55:an är det ju inte värre än att vi träffas lite senare och åker den vägen istället. Vi får se...

mvh Fredrik

126 Inlägg
20 juni 2011
635CSi skrev:
Marqus:
Du har helt rätt! Närmsta vägen är att kliva på 55:an från Uppsala och åka över Enköping.

Men om många hellre åker 55:an är det ju inte värre än att vi träffas lite senare och åker den vägen istället. Vi får se...

mvh Fredrik

Ett alternativ är ju att åka Uppsala-Enköping-VÄSTERÅS-Eskilstuna, då kan ni ju åka med oss från Västerås. Säkerligen inte lika stor karavan som sthlm/s-tälje men vi bör nog bli ett gäng om vi går ihop! wink

Uppsala-Sthlm-E.tuna = 178 km
Uppsala-Enköping-E.tuna = 111 km
Uppsala-Enköping-V.ås-E.tuna = 125 km

544 Inlägg
20 juni 2011
Mfive skrev:
nyman88 skrev:
Fan detta blir ju dagen efter power meet såg jag nu... Nu vart det knivigt för min del.

Hehe, det var därför vi lade träffen efter bl.a. Power Meet. Du får knäppa ett par bärs mindre på lördagen så slår du två flugor i en smäll, precis som de tappra BMW-ägare som åker tidigt från Gatebil i Norge för att hinna till träffen!
Respekt för det!!cool

Eftersom man är bmw skadad så funderar jag på att köra raggarbilen själv under lördagen för att vara i god form inför söndagen. Blir kanske en liten sup på fredagen istället cool

Prestanda med stil

126 Inlägg
20 juni 2011
Suavecito skrev:
FK-R skrev:
635CSi skrev:
Marqus:

mvh Fredrik

Ett alternativ är ju att åka Uppsala-Enköping-VÄSTERÅS-Eskilstuna, då kan ni ju åka med oss från Västerås. Säkerligen inte lika stor karavan som sthlm/s-tälje men vi bör nog bli ett gäng om vi går ihop! wink

Uppsala-Sthlm-E.tuna = 178 km
Uppsala-Enköping-E.tuna = 111 km
Uppsala-Enköping-V.ås-E.tuna = 125 km

Vart ska ni samlas i Västerås? Jag är ju själv därifrån och är grymt sugen på att åka på träffen smile

Du är välkommen, gå in och läs all info om samåkningen och skriv upp dig på listan i tråden.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p2811059

Mvh

111 Inlägg
20 juni 2011
Ja jag åker från Gävle förbi dom i Uppsala, dom samlas senast kl09.15 så vi lär ju samlas kl8 i Gävle då? ska vi säga vid Biltema som ligger vid södra infarten till Gävle...fast ser ett förslag här ovan att vi åker Uppsala-Västerås-E.tuna..då kan vi åka lite senare som dom skriver=)

45 Inlägg
20 juni 2011
jorgens3 skrev:
Ja jag åker från Gävle förbi dom i Uppsala, dom samlas senast kl09.15 så vi lär ju samlas kl8 i Gävle då? ska vi säga vid Biltema som ligger vid södra infarten till Gävle...fast ser ett förslag här ovan att vi åker Uppsala-Västerås-E.tuna..då kan vi åka lite senare som dom skriver=)

+ då får ni ju även chansen och samåka med Vägarnas Kung (min bil) till Eskilstuna från Västerås! wink lol

Sök