2063
Sök

Eftersnack Bugrun 2011

954 Inlägg
12 juni 2011
japp visst retar den folk? big_smile men ja skiter i vad folk säger men ja gillar den o de kommer se bättre ut när sido kjolarna kommer o skärmbreddarna tongue hahahahaha ja visste att den skulle reta folk därför ja satte dit den xD

rosengren1 skrev:
honda_nicko skrev:
tja alla ''bakfulla'' wink haha undrar om de e nån som möjligen filma mitt ljud?? skulle gjärna vilja ha den filmen då.. ps de va ja som hade 16 st 4" i bagaget 4 st 6,5" på bakluckan o ja som spela faktiskt förvånande högt big_smile va får ja för poäng av er från 1-10??  FY FAN VA DE VA KUL PÅ BUGRUN big_smilebig_smilebig_smile

var det du som hade den extremt fula vita plastskopan ifram ? såg ut som en front till typ ett rymdskepp.

10 Inlägg
12 juni 2011
1-10?? svag 2a. har inget emot bilar som inte är i toppskick, men att inte ens slipa ner spacklet innan man åker ut ser lite väl illa ut även för min smak. pinsamt

honda_nicko skrev:
japp visst retar den folk? big_smile men ja skiter i vad folk säger men ja gillar den o de kommer se bättre ut när sido kjolarna kommer o skärmbreddarna tongue hahahahaha ja visste att den skulle reta folk därför ja satte dit den xD

rosengren1 skrev:
honda_nicko skrev:
tja alla ''bakfulla'' wink haha undrar om de e nån som möjligen filma mitt ljud?? skulle gjärna vilja ha den filmen då.. ps de va ja som hade 16 st 4" i bagaget 4 st 6,5" på bakluckan o ja som spela faktiskt förvånande högt big_smile va får ja för poäng av er från 1-10??  FY FAN VA DE VA KUL PÅ BUGRUN big_smilebig_smilebig_smile

var det du som hade den extremt fula vita plastskopan ifram ? såg ut som en front till typ ett rymdskepp.

19 Inlägg
12 juni 2011
kanske 0,002 ger jag dig hur kan du ge han en 2an ? ps skippa sido kjolarna och skärmbreddana och slå sönde fronten blir nog snyggast så wink

LinuzVr6 skrev:
1-10?? svag 2a. har inget emot bilar som inte är i toppskick, men att inte ens slipa ner spacklet innan man åker ut ser lite väl illa ut även för min smak. pinsamt

honda_nicko skrev:

rosengren1 skrev:

luftgekühlt für alle
3 068 Inlägg
12 juni 2011
En väldigt rolig helg, dock slutade den tråkigt med motorras idag.. den bankörning jag fick var sjukt rolig!

Skulle uppskatta om nån har bilder eller film på min röde golf in action! /// Peter

954 Inlägg
12 juni 2011
ja fick dit fronten på tors eftermidda o börja plasta o de så fick vänta på att de skulle torka sen in o sova upp på bugrun fredagen o börja spackla o slipa så hann tyvärr bara med en sida för ja slängde in ljudet med så ja hade lite panik xD

LinuzVr6 skrev:

honda_nicko skrev:

rosengren1 skrev:

954 Inlägg
12 juni 2011
ja de kanske du tkr men inte ja ja skiter i va andra tkr ja kanske tkr de e AAASS fult med en taxi skylt men skulle du bry dig då??? ja ska bygga på den massor bara för ja gillar de men lite för att retas med folk med om man kanske skulle lacka i någon färg som verkligen retar folk??

gy skrev:
kanske 0,002 ger jag dig hur kan du ge han en 2an ? ps skippa sido kjolarna och skärmbreddana och slå sönde fronten blir nog snyggast så wink

LinuzVr6 skrev:

honda_nicko skrev:

20 Inlägg
12 juni 2011
Tack alla inblandade För en helt perfekt  helg..  Tyckte allt flöt på jäkligt bra på banan ..  alla vissa alla hänsyn..  så ska det va....
Om det är något att klaga på så är det allt fylle körandet på campingen... Men vakterna gjorde vad dom kunde mot det...

TaCK ÄN EN GÅNG FÖR EN SUPER HELG...

Golf Racing
golf-racing.com

10 Inlägg
12 juni 2011
absolut, bygg hur och vad du vill, de är bara du själv som sätter gränser. men bygg fördigt innan du åker runt å visar upp dej. personligen gillar ja inte massa kjolar och skit på en golf2a men det är inte jag som bestämmer=)

honda_nicko skrev:
ja de kanske du tkr men inte ja ja skiter i va andra tkr ja kanske tkr de e AAASS fult med en taxi skylt men skulle du bry dig då??? ja ska bygga på den massor bara för ja gillar de men lite för att retas med folk med om man kanske skulle lacka i någon färg som verkligen retar folk??

gy skrev:

LinuzVr6 skrev:

954 Inlägg
12 juni 2011
inte så lätt o bygga klart fronten på 1 dag wink fick den på ons kväll satte dit o börja på torsdag ;P  men ja skiter it ja gillart wink man kan ju alltid försöka hinne med det iaf cool

LinuzVr6 skrev:
absolut, bygg hur och vad du vill, de är bara du själv som sätter gränser. men bygg fördigt innan du åker runt å visar upp dej. personligen gillar ja inte massa kjolar och skit på en golf2a men det är inte jag som bestämmer=)

honda_nicko skrev:

gy skrev:

954 Inlägg
12 juni 2011
fast då va de inte bilen ja menade att ni skulle ''betygsätta'' ja menade mitt ljud som ja slängde ihop över en dag tongue
Senast redigerat av honda_nicko (12 juni 2011)

Professionell amatör
451 Inlägg
13 juni 2011
Nu har du ju ca 360 dagar på dig tills nästa bugrun, men jag vågar påstå att du inte kommer hinna få den fronten att bli snygg på den bilen tills dess !

honda_nicko skrev:
inte så lätt o bygga klart fronten på 1 dag wink fick den på ons kväll satte dit o börja på torsdag ;P  men ja skiter it ja gillart wink man kan ju alltid försöka hinne med det iaf cool

LinuzVr6 skrev:

honda_nicko skrev:

AUDI - Four rings to rule them all

Professionell amatör
451 Inlägg
13 juni 2011
honda_nicko skrev:
fast då va de inte bilen ja menade att ni skulle ''betygsätta'' ja menade mitt ljud som ja slängde ihop över en dag tongue

nu hörde inte jag ditt ljud, så jag kan inte uttala mig om betyg, men vad kör du för grejer då ? Jag har nog aldrig sett något över tre poäng som byggts ihop på en dag mendu får gärna motbevisa mig smile

AUDI - Four rings to rule them all

954 Inlägg
13 juni 2011
om ja äns har kvar bilen ja xD men ja ska se till att de blir bra tills nästa år wink

Grimling skrev:
Nu har du ju ca 360 dagar på dig tills nästa bugrun, men jag vågar påstå att du inte kommer hinna få den fronten att bli snygg på den bilen tills dess !

honda_nicko skrev:

LinuzVr6 skrev:

388 Inlägg
13 juni 2011
Det var mitt första Bugrun detta år och lär garanterat återkomma nästa är igen!! wink fast då hoppas jag kunna köra hem också och inte behöva be en kompis kommer ner med transport o hämta mig!! wink så går det när det vill haverera bara så där hmm

Men förstod inte vad problemet med sova på party campingen kom i från? Jag sov underbart i min lilla caddy och ljudet runtomkring var inga större problem smile

75 Inlägg
13 juni 2011
andra året på bugrun för mig o det var riktigt bra i år också.
första året med egen bil tack alla för alla fina komentarer för bilen och så tror jag att jag var sj med att ha en caddy pickup av den generationen jag har som var ordninggjord  så det var ju extra roligt.

Team dBakuten
3 453 Inlägg
13 juni 2011
Här är min åsikt om årets BR..

Jag måste först säga att vi hade rejäl otur med vädret.
Vi fick höra under regnet att det minsann var 30 grader och sol hemma, surt sa räven.

BugRun är fortfarande väldigt trevligt MEN.. och nu menar jag MEN..

När man åker på en tillställning som innefattar camping tält festligheter och såklart alkohol
så har svensson och allra helst bland de yngre svenssons (läs: 16-19 år) en förmåga att tappa
allt grepp om verkligheten, och framför allt respekt för andra människor, och andra människors
egendom.

Om vi ska räkna upp ett par exempel..

Stulna campingmöbler, och då menar jag ALLA möbler, många vandaliserade och slängda i skogen.

Vandaliserade elverk.. hörde att några fick socker och jord nerhält i tankarna.

Vandaliserade bilar, såg själv hur snorungarna (som var lokalt boende förmågor i de yngre årgångarna) faktiskt klättra runt på bilarna under morgontimmarna, dessa försökte även stjäla en bil.

Sen verkar det som att eld är något många inte klarar att behärska utan att elda upp halva campingen, i alla fall inte när promillegräsen passerats.
Vi gick på söndagsmorgonen en vända på området och upptäcker att vissa läger blivit helt uppbrända.

Jag lyfter på hatten och vill ge städarna på mantorp park hederspris för att dom måste ta hand om katastrofen efter bugruns avslutande.

..och till er andra som inte kan fungera som människor efter alkoholens intagande,
FY FAN FÖR ER!! Jag hoppas att många av er är identifierade och blir portade i fortsättningen.

Vi var nog några av dom få som faktiskt tömde vår campingplats på saker..
Annars var det vanligt med att man lämnade ALLT.. Tält, partytält, öl och spritflaskor uppeldade möbler, i stort sett ALLT man kan komma på.
JÄVLIGT DÅLIGT AV ER!!

Man ska inte behöva ha en vakt utanför campingplatsen som snurrar på batongen för att ni inte ska sno allt vi har och äger, för som sagt stölder under natten var vanliga.

Jag kommer att ta upp detta med ledningen för bugrun och kommer att kräva att snorungarna som jag stötte på under söndagsmorgonen portas och skall INTE SLÄPPAS IN, 4 EVER!
Dom har inget där att göra.

Jag är glad att jag inte hade bubblan med mig kan jag säga, skulle inte vågat det kan jag säga.

Så en BÄTTRING.. annars kommer jag inte att återkomma med en enda bil till.

Tack för en trevlig helg, Matilda, Amanda, Anders, Timo och Micke, Ni är underbara.
NI gjorde min helg riktigt bra, och ingen eller inget annat.

Över and ut.

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

10 Inlägg
13 juni 2011
håller med. fick bakrutan på min polo inslagen när jag försökte hjälpa en tjej som blev slagen av sin pojkvän. inte hela världen, den är redan bytt men det är fortfarande för jävligt. folk samlas med ett gemensamt intresse för bilar och dom flesta har lagt ner jävligt mycket tid och pengar på sina bilar, då måste man väll för fan känna sej trygg med att ta med bilen dit?

Tokken skrev:

Vi fick höra under regnet att det minsann var 30 grader och sol hemma, surt sa räven.

När man åker på en tillställning som innefattar camping tält festligheter och såklart alkohol
så har svensson och allra helst bland de yngre svenssons (läs: 16-19 år) en förmåga att tappa
allt grepp om verkligheten, och framför allt respekt för andra människor, och andra människors
egendom.

Stulna campingmöbler, och då menar jag ALLA möbler, många vandaliserade och slängda i skogen.

Vandaliserade bilar, såg själv hur snorungarna (som var lokalt boende förmågor i de yngre årgångarna) faktiskt klättra runt på bilarna under morgontimmarna, dessa försökte även stjäla en bil.

Sen verkar det som att eld är något många inte klarar att behärska utan att elda upp halva campingen, i alla fall inte när promillegräsen passerats.
Vi gick på söndagsmorgonen en vända på området och upptäcker att vissa läger blivit helt uppbrända.

Jag lyfter på hatten och vill ge städarna på mantorp park hederspris för att dom måste ta hand om katastrofen efter bugruns avslutande.

..och till er andra som inte kan fungera som människor efter alkoholens intagande,
FY FAN FÖR ER!! Jag hoppas att många av er är identifierade och blir portade i fortsättningen.

Annars var det vanligt med att man lämnade ALLT.. Tält, partytält, öl och spritflaskor uppeldade möbler, i stort sett ALLT man kan komma på.
JÄVLIGT DÅLIGT AV ER!!

Man ska inte behöva ha en vakt utanför campingplatsen som snurrar på batongen för att ni inte ska sno allt vi har och äger, för som sagt stölder under natten var vanliga.

Jag kommer att ta upp detta med ledningen för bugrun och kommer att kräva att snorungarna som jag stötte på under söndagsmorgonen portas och skall INTE SLÄPPAS IN, 4 EVER!

Jag är glad att jag inte hade bubblan med mig kan jag säga, skulle inte vågat det kan jag säga.

Tack för en trevlig helg, Matilda, Amanda, Anders, Timo och Micke, Ni är underbara.
NI gjorde min helg riktigt bra, och ingen eller inget annat.

Över and ut.

71 Inlägg
13 juni 2011
Håller med helt och hållet. Jag parkerade på lugna campingen just pga oro för detta. Men annars va det en toppenhelg!

Liten avstickare bara: Jag noterade att någon fotade min Golf MK1 diesel. Dom bilderna vill jag ha tag på xD och jag måste träffa den som tagit dom, för den e ju inte vacker för varken ögat eller näsan xD.

Tokken skrev:

egendom.

JÄVLIGT DÅLIGT AV ER!!

Helt vilse
103 Inlägg
13 juni 2011
Peter_Eriksson skrev:
En väldigt rolig helg, dock slutade den tråkigt med motorras idag.. den bankörning jag fick var sjukt rolig!

Skulle uppskatta om nån har bilder eller film på min röde golf in action! /// Peter

Jag har nog bilder på din golf vid bankörningen smile

octavia RS -03 prylar köpes
Golf 4 rs/r32 "look" frontspoiler tillsalu.

122 Inlägg
13 juni 2011
Kan ej betalande komma in på campingen?

Sök