2358
Sök

Inför Vallåkra Träffen 2011 den 20-21 augusti

OUTLAW1
15 augusti 2011
ädret börjar se bra ut ju...bara lite regningt på lördag morgon sedan en vindby på 12m/s sedan kanon väder ju...
kommer bli kul då jag ska debutera genom att stå i kolfibervinyls monter...
Beträffande "inofficiella träffen" på lördagkväll kan jag ju säga som så att har du en bil som du vet inte klarar en syning av fabror blå så ge fasen i att åka runt..då dom gillar att stänga av halva stan tidigt om natten...sedan är det stylingjägare..har fått diverse böter därifrån*ler*

Aufrecht Melcher Großaspach
292 Inlägg
15 augusti 2011
OUTLAW1 skrev:
ädret börjar se bra ut ju...bara lite regningt på lördag morgon sedan en vindby på 12m/s sedan kanon väder ju...
kommer bli kul då jag ska debutera genom att stå i kolfibervinyls monter...
Beträffande "inofficiella träffen" på lördagkväll kan jag ju säga som så att har du en bil som du vet inte klarar en syning av fabror blå så ge fasen i att åka runt..då dom gillar att stänga av halva stan tidigt om natten...sedan är det stylingjägare..har fått diverse böter därifrån*ler*

Var nere förra året med min vagn, körde förbi massor av blåbär utan problem, de har nog fullt upp med att dirigera trafik och ta sig an större förseelser än att ta sig tid och göra flygande besiktningar hit och dit.

hondaaaaa
411 Inlägg
15 augusti 2011
Där brukar inte vara mer än en bes buss, och den ser man typ bara på dagen nere i stan. Har iaf bara sett den 1 eller 2 gånger nu på 5 år när det är denna helgen.

Old hondas never die, they just get faster!
"Learn to drive a slow car fast. Otherwise you'll just drive a fast car, slow."
Club JDM of Sweden

OUTLAW1
15 augusti 2011
aha då känns det hoppfullt att glida ner en sväng med carbon riddaren på kvällen....

16 augusti 2011
E-weezy skrev:
volvo_940R skrev:
ja jag kommer me att komma till vallåkra, å ska stå i show n shine:P
lite skämmit men va fan tongue go for it tongue

Vadå skämmit? Din bil är ju jätte läcker smile
Min bil är ju typ en ful version av din winkwink Säger bara go for it big_smile

Kommer se om jag hittar dig på fältet, vill se den irl... dock lite för mycket inne i bilen, men utsidan är underbar och motorn, MMmmm smile

Ja va fan :p stå där bland de feta bilarna med min stackars 940 känns ju sådär :p

Besserwisser
16 augusti 2011
volvo_940R skrev:
E-weezy skrev:
volvo_940R skrev:
ja jag kommer me att komma till vallåkra, å ska stå i show n shine:P
lite skämmit men va fan tongue go for it tongue

Kommer se om jag hittar dig på fältet, vill se den irl... dock lite för mycket inne i bilen, men utsidan är underbar och motorn, MMmmm smile

Ja va fan :p stå där bland de feta bilarna med min stackars 940 känns ju sådär :p

Inte för att va sån men man måste väl anmäla sig till Show N Shine-area för att få stå i Show N Shine-area?

351 Inlägg
16 augusti 2011
Vedhuggarn skrev:
volvo_940R skrev:
E-weezy skrev:

Inte för att va sån men man måste väl anmäla sig till Show N Shine-area för att få stå i Show N Shine-area?

Om jag inte minns rätt så är det Crew som väljer ut vilka bilar som får stå med i Show n Shine.

329 Inlägg
16 augusti 2011
LimpanS skrev:
Vedhuggarn skrev:
volvo_940R skrev:

Om jag inte minns rätt så är det Crew som väljer ut vilka bilar som får stå med i Show n Shine.

och om jag minns rätt måste man föranmäla sig till det området, så kolla deras hemsida!

38 Inlägg
16 augusti 2011
Fan det närmar sig, skall bli riktigt nice, bara vädret är med oss.

Aufrecht Melcher Großaspach
292 Inlägg
16 augusti 2011
Prognosen ser helt okej ut, lite regn på morgonen och sedan uppehåll.

Egen företagare & Flockare
314 Inlägg
16 augusti 2011
kommer ner på söndag morgon. ska stå i show´n shine med golfen

Volvo 240 turbo 4 life

1 515 Inlägg
16 augusti 2011
volvo240tic skrev:

Ifall du blir uttagen till det wink - Man anmäler sig till det och sedan väljer de vilka bilar de vill ha ståeénde där, stod på deras hemsida smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

613 Inlägg
16 augusti 2011
Audi_powah skrev:
volvo240tic skrev:

Ifall du blir uttagen till det wink - Man anmäler sig till det och sedan väljer de vilka bilar de vill ha ståeénde där, stod på deras hemsida smile

Sista dagen var den 11:e så han kommer inte med i den. Jag råkade skicka in den 12:e sad

16 augusti 2011
LimpanS skrev:
Vedhuggarn skrev:
volvo_940R skrev:

jo man måste anmäla sig först men de va flickvännen och lillebrossan som anmälde mig:P men som sagt om dom har valt ut min bil så e de tydligen nått å ha:P
trodde ju aldrig att jag skulle komma med tongue
Senast redigerat av volvo_940R (16 augusti 2011)

314 Inlägg
16 augusti 2011
jag är redan antagen. anmälde mig för flera veckor sen big_smile
Senast redigerat av volvo240tic (16 augusti 2011)

Volvo 240 turbo 4 life

613 Inlägg
16 augusti 2011
Samling Fredag 20.00 på bauhaus parkering i hyllinge!

Mer info om dagarna som kommer hittar ni på Facebook under den här länk.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= … p_activity

314 Inlägg
16 augusti 2011
WANTED skrev:
Audi_powah skrev:
volvo240tic skrev:

Sista dagen var den 11:e så han kommer inte med i den. Jag råkade skicka in den 12:e sad

Kollar du på hemsidan nu så har dom ändrat till den 16 dvs idag. Jag fick mail i torsdags att jag kom med i show and shine

Volvo 240 turbo 4 life

613 Inlägg
16 augusti 2011
Igår blev jag stannad av polisen som påstod att jag var berusad. Jag försäkrade att att jag inte hade druckit något så jag fick svara på några frågor som skulle vissa om jag var nykter eller ej
-om du åker på en mörk väg och möter två lysen, vad e det då?
-en bil
-ja. Men en merca, Audi eller BMW?
-ingen anning.
-då är du full! Om du möter ett lyse då?
-en mc.
- Honda, Yamaha eller Kawasaki?
-ingen anning.
-alltså e du full!
Nu var jag så förbannad så jag ställde en fråga till polisen. Om du ser en kvinna i ett gathörn med nätstrumpor, högklackat och kort kjol, vad e det då?
-en prostituerad svara polisen.
-ja men e det din dotter, fru eller mor?
Sen dess har jag inga körkort :-)

OUTLAW1
17 augusti 2011
WANTED skrev:
Igår blev jag stannad av polisen som påstod att jag var berusad. Jag försäkrade att att jag inte hade druckit något så jag fick svara på några frågor som skulle vissa om jag var nykter eller ej
-om du åker på en mörk väg och möter två lysen, vad e det då?
-en bil
-ja. Men en merca, Audi eller BMW?
-ingen anning.
-då är du full! Om du möter ett lyse då?
-en mc.
- Honda, Yamaha eller Kawasaki?
-ingen anning.
-alltså e du full!
Nu var jag så förbannad så jag ställde en fråga till polisen. Om du ser en kvinna i ett gathörn med nätstrumpor, högklackat och kort kjol, vad e det då?
-en prostituerad svara polisen.
-ja men e det din dotter, fru eller mor?
Sen dess har jag inga körkort :-)

hoppas verkligen att det här är en dålig vits som du drog för det där kan inte vara sant!!
Om det nu är det kommer polisen att åtalas för massa saker....stackars poliser om detta är sant..

Fortkörare
1 101 Inlägg
17 augusti 2011
Fan va man längtar till helgen.. smile Hoppas vädret inte sviker oss!

Jag kommer oxå stå i Show n Shine Area med infinitin smile

Sök