3313
Sök

Inför Vallåkra Träffen 2011 den 20-21 augusti

613 Inlägg
17 augusti 2011
OUTLAW1 skrev:
WANTED skrev:
Igår blev jag stannad av polisen som påstod att jag var berusad. Jag försäkrade att att jag inte hade druckit något så jag fick svara på några frågor som skulle vissa om jag var nykter eller ej
-om du åker på en mörk väg och möter två lysen, vad e det då?
-en bil
-ja. Men en merca, Audi eller BMW?
-ingen anning.
-då är du full! Om du möter ett lyse då?
-en mc.
- Honda, Yamaha eller Kawasaki?
-ingen anning.
-alltså e du full!
Nu var jag så förbannad så jag ställde en fråga till polisen. Om du ser en kvinna i ett gathörn med nätstrumpor, högklackat och kort kjol, vad e det då?
-en prostituerad svara polisen.
-ja men e det din dotter, fru eller mor?
Sen dess har jag inga körkort :-)

hoppas verkligen att det här är en dålig vits som du drog för det där kan inte vara sant!!
Om det nu är det kommer polisen att åtalas för massa saker....stackars poliser om detta är sant..

HAHA klart att det är en vits big_smile Tror inte polisen har såna frågor haha

OUTLAW1
17 augusti 2011
WANTED skrev:
OUTLAW1 skrev:
WANTED skrev:
Igår blev jag stannad av polisen som påstod att jag var berusad. Jag försäkrade att att jag inte hade druckit något så jag fick svara på några frågor som skulle vissa om jag var nykter eller ej
-om du åker på en mörk väg och möter två lysen, vad e det då?
-en bil
-ja. Men en merca, Audi eller BMW?
-ingen anning.
-då är du full! Om du möter ett lyse då?
-en mc.
- Honda, Yamaha eller Kawasaki?
-ingen anning.
-alltså e du full!
Nu var jag så förbannad så jag ställde en fråga till polisen. Om du ser en kvinna i ett gathörn med nätstrumpor, högklackat och kort kjol, vad e det då?
-en prostituerad svara polisen.
-ja men e det din dotter, fru eller mor?
Sen dess har jag inga körkort :-)

hoppas verkligen att det här är en dålig vits som du drog för det där kan inte vara sant!!
Om det nu är det kommer polisen att åtalas för massa saker....stackars poliser om detta är sant..

HAHA klart att det är en vits big_smile Tror inte polisen har såna frågor haha

nä jag började allt undra!!

64 Inlägg
17 augusti 2011
FenixxLasse skrev:
Sevä skrev:
FenixxLasse skrev:

Nice! wink
Vilken dag åker ni neråt?
Vi åker onsdagkväll 17e

onsdag kväll åker vi nog ner vi med smile

Nice, kanske vi sku mötas upp efter vägen, alltid roligt lära känna lite nytt folk å åka karavan wink

ändrade planer vi åker på torsdag morgon ner så vi är nog i hbg mitt i natten på fredag smile

146 Inlägg
17 augusti 2011
Tycker dom borde samla alla fina bilar i mitten av träffen, och skicka ut alla volvo 740 med yxa genom huven och dylikt till utkanten.. börjar bli lite tråkigt nu faktiskt..

Min Bil Är Inte Din Bil

96 Inlägg
17 augusti 2011
volvo_940R skrev:
LimpanS skrev:
Vedhuggarn skrev:

Inte för att va sån men man måste väl anmäla sig till Show N Shine-area för att få stå i Show N Shine-area?

Om jag inte minns rätt så är det Crew som väljer ut vilka bilar som får stå med i Show n Shine.

jo man måste anmäla sig först men de va flickvännen och lillebrossan som anmälde mig:P men som sagt om dom har valt ut min bil så e de tydligen nått å ha:P
trodde ju aldrig att jag skulle komma med tongue

om du är antagen til show ans shine, skal du få det på email, dar får du et skylt skickat som du skal ha i fremrutan när du köre in...

22 Inlägg
17 augusti 2011
ingen som vet när man träffas i kristianstad och kör tsm till vallåkra på lördag?

Egen företagare & Flockare
314 Inlägg
17 augusti 2011
envision skrev:
Tycker dom borde samla alla fina bilar i mitten av träffen, och skicka ut alla volvo 740 med yxa genom huven och dylikt till utkanten.. börjar bli lite tråkigt nu faktiskt..

Bra svar roll ,förutom den lilla detaljen att det egentligen är en volvoträff från första början.
Men kan hålla med dig om att 40% av bilarna som står inne på fältet inte borde få ställa ut sen spelar det ingen roll om det är volvo eller bmw el saab eller honda eller what ever , man vill ju se fina bilar , ombyggd eller original spelar ingen roll men alla rostiga buckliga bilar kan dom lämna utanför.

Volvo 240 turbo 4 life

613 Inlägg
17 augusti 2011
Så då vart fälgarna lackade i svart och speglarna med big_smile se vad mer man hittar på imorgon haha

24 Inlägg
17 augusti 2011
Underbart väder kommer det bli på lördagen och söndagen tills 20.00 smile great smile Underbart väder + skoj = kan det bli bättre smile

Domino Racing Falkenberg

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
17 augusti 2011
Något jag inte riktigt fått kläm på är tiderna? Om man tänkt köra in bilen på området på söndagen måste man vara där innan någon speciell tid eller är det bara att rulla in om dom släpper in en?

MazdaSpeed.se
174 Inlägg
17 augusti 2011
Tribbe skrev:
Något jag inte riktigt fått kläm på är tiderna? Om man tänkt köra in bilen på området på söndagen måste man vara där innan någon speciell tid eller är det bara att rulla in om dom släpper in en?

Har för mig att de bara är att rulla in men desto tidigare du är där ju bättre plats får man smile

176 Inlägg
17 augusti 2011
vart brukar träffarna och bus efter själv mässan vara på lördagskvällen? tongue
ska dit både lördag & söndag men är första året så smile de som har svar behöver ju inte lägga dem i tråden,skriv ett gb inlägg! smile
ses där alla,många tyska flaggar ska de sitta på bilen! big_smile

127 Inlägg
17 augusti 2011
TjoppTjopp skrev:
vart brukar träffarna och bus efter själv mässan vara på lördagskvällen? tongue
ska dit både lördag & söndag men är första året så smile de som har svar behöver ju inte lägga dem i tråden,skriv ett gb inlägg! smile
ses där alla,många tyska flaggar ska de sitta på bilen! big_smile

Undrar ja oxå??

176 Inlägg
17 augusti 2011
kanske inte ska uppmanas till bus och sånt i tråden men skicka då ett pm/gb inlägg de som har koll smile
Tack på förhand!

127 Inlägg
17 augusti 2011
TjoppTjopp skrev:
kanske inte ska uppmanas till bus och sånt i tråden men skicka då ett pm/gb inlägg de som har koll smile
Tack på förhand!

Inte bus. "kvällsaktiviteter" wink

Skaune
18 augusti 2011
Kan nån hjälpa en vilsen volvo-själ? Min erfarenhet av att ställa ut på vallårkra är att ställa ut med NordicR, har aldrig ställt ut en japanre innan, ska köra dit med en kompis Subaru Impreza, e inte medlem i nån klubb, finns det nått område allmnt för japanare där man kan stå? finns ju för Nissan o Mitsubishi osv såg jag, men övriga riskokare, förlåt japanare då? wink

https://www1.garaget.org/archive/38/37787/87816/87816-1488918.jpg

18 augusti 2011
Miss_Evo_TME skrev:
volvo_940R skrev:
LimpanS skrev:

Om jag inte minns rätt så är det Crew som väljer ut vilka bilar som får stå med i Show n Shine.

jo man måste anmäla sig först men de va flickvännen och lillebrossan som anmälde mig:P men som sagt om dom har valt ut min bil så e de tydligen nått å ha:P
trodde ju aldrig att jag skulle komma med tongue

om du är antagen til show ans shine, skal du få det på email, dar får du et skylt skickat som du skal ha i fremrutan när du köre in...

de har jag wink

patrikfaremo
18 augusti 2011
Polestar skrev:
Kan nån hjälpa en vilsen volvo-själ? Min erfarenhet av att ställa ut på vallårkra är att ställa ut med NordicR, har aldrig ställt ut en japanre innan, ska köra dit med en kompis Subaru Impreza, e inte medlem i nån klubb, finns det nått område allmnt för japanare där man kan stå? finns ju för Nissan o Mitsubishi osv såg jag, men övriga riskokare, förlåt japanare då? wink

http://www1.garaget.org/archive/38/3778 … 488918.jpg

Tjena ha det finns där e nästan helt säker på det

Sök