jag och qvarnis svängde förbi vid big inn parkeringen , då kom en 245 turbo som var med på träffen och krockade in i baken på en skoda. Vart rätt skrot av volvon
jag och qvarnis svängde förbi vid big inn parkeringen , då kom en 245 turbo som var med på träffen och krockade in i baken på en skoda. Vart rätt skrot av volvon
aldrig roligt med olyckor! speciellt inte när det är nå event på gång....kan bara beklaga till den killen/tjejen
Kul att folk gillade träffen! Ja de va kul att magazin24 även uppmärksammade träffen! Synd bara att han va där så tidigt å inte fick med alla andra fräna bilar som rulla in lite senare Länk till artikeln för er som vil kika: http://www.magazin24.se/koping/2011/06/ … -i-centrum
Även farbror blå tog kontakt med en av oss arrangörer å sa att de va kul med bilträff å att så många kunde komma men att vi gärna fick säga till några veckor innan så dom kunde vara beredda på de Dom hade tydligen haft mycket att göra, dock inget som ja la märke till, men visst de e klart man kan va sjysst att göra de i förväg
Att tänka innan man agerar är som att torka sig i röven innan man skiter.
Haha men vafan! Jo men vi ringer snuten nästa gång så dom kan ställa besiktningsbussen utanför träffen och förstöra allting! (vi vet ju hur dom gjorde förra gången) Vad trodde dom liksom.. Såg snuten glida förbi några gånger och vi var jävligt städade på parkeringen så dom borde nog mest ge alla beröm istället. Dom pratade väl bara med några fulla fjortisar på träffen med all rätt, var iaf det enda jag såg.
Haha men vafan! Jo men vi ringer snuten nästa gång så dom kan ställa besiktningsbussen utanför träffen och förstöra allting! (vi vet ju hur dom gjorde förra gången) Vad trodde dom liksom.. Såg snuten glida förbi några gånger och vi var jävligt städade på parkeringen så dom borde nog mest ge alla beröm istället. Dom pratade väl bara med några fulla fjortisar på träffen med all rätt, var iaf det enda jag såg.
sant de du säger
nej planera aldrig med polis innan...då kommer dom garanterat med besiktningsbussen som Hooah skriver...
Vet flertalet träffar där cruisingar har godkänts av snuten och sen har dom stått med stora artileriet...
ja kan utla mig så här.. låg nära. den framför bromsa.. andra gång han ska åka om kommer han på ladd och ska åka ut DÅ tvärnitar idioten med skodan...
tråkigt för han men,10 min innan han krocka, så såg vi han köra som en idiot i ett område där det var både 30/50km/h gick bra mkt över 100, där så min tanke är att han får skylla sig själv om hans bil e mos.