3953
Sök

Eftersnack Köping Street Meet Den 25/6

Tjatja bloggen!
150 Inlägg
27 juni 2011
jag och qvarnis svängde förbi vid big inn parkeringen , då kom en 245 turbo som var med på träffen och krockade in i baken på en skoda. Vart rätt skrot av volvon sad

tjena grabbar !!

111 Inlägg
27 juni 2011
Åfan! Ingen notis om detta nånstanns?

Allt är möjligt, även det omöjliga!

Tjatja bloggen!
150 Inlägg
27 juni 2011
Matrix021 skrev:
Åfan! Ingen notis om detta nånstanns?

har sökt runt på google och sånt men har inte hittat nått , kanske inte var så många från träffen som såg det hmm

tjena grabbar !!

harrykarlsson
27 juni 2011
Trådstartare
Dieselsot skrev:
jag och qvarnis svängde förbi vid big inn parkeringen , då kom en 245 turbo som var med på träffen och krockade in i baken på en skoda. Vart rätt skrot av volvon sad

aldrig roligt med olyckor! speciellt inte när det är nå event på gång....kan bara beklaga till den killen/tjejen

237 Inlägg
27 juni 2011
ja kan utla mig så här.. låg nära. den framför bromsa.. andra gång han ska åka om kommer han på ladd och ska åka ut DÅ tvärnitar idioten med skodan...

111 Inlägg
27 juni 2011
Alltså vad fan... Och sen blir det ju stackarns fel också, bara för att nån var sur för att han körde om? Herregud..

237 Inlägg
27 juni 2011
Aaa det är det tråkiga med allt.. MEN han har inte åkt dig. moaha big_smile

Tjatja bloggen!
150 Inlägg
27 juni 2011
jaha det var så det gick till , hörde bara smällen och kollade dit wink

tjena grabbar !!

66 Inlägg
29 juni 2011
Kul att folk gillade träffen! big_smile Ja de va kul att magazin24 även uppmärksammade träffen! Synd bara att han va där så tidigt å inte fick med alla andra fräna bilar som rulla in lite senare hmm Länk till artikeln för er som vil kika: http://www.magazin24.se/koping/2011/06/ … -i-centrum

Även farbror blå tog kontakt med en av oss arrangörer å sa att de va kul med bilträff å att så många kunde komma men att vi gärna fick säga till några veckor innan så dom kunde vara beredda på de wink Dom hade tydligen haft mycket att göra, dock inget som ja la märke till, men visst de e klart man kan va sjysst att göra de i förväg smile

Att tänka innan man agerar är som att torka sig i röven innan man skiter.

59 Inlägg
29 juni 2011
Haha men vafan! Jo men vi ringer snuten nästa gång så dom kan ställa besiktningsbussen utanför träffen och förstöra allting! (vi vet ju hur dom gjorde förra gången) Vad trodde dom liksom.. Såg snuten glida förbi några gånger och vi var jävligt städade på parkeringen så dom borde nog mest ge alla beröm istället. Dom pratade väl bara med några fulla fjortisar på träffen med all rätt, var iaf det enda jag såg.

harrykarlsson
30 juni 2011
Trådstartare
Hooah skrev:
Haha men vafan! Jo men vi ringer snuten nästa gång så dom kan ställa besiktningsbussen utanför träffen och förstöra allting! (vi vet ju hur dom gjorde förra gången) Vad trodde dom liksom.. Såg snuten glida förbi några gånger och vi var jävligt städade på parkeringen så dom borde nog mest ge alla beröm istället. Dom pratade väl bara med några fulla fjortisar på träffen med all rätt, var iaf det enda jag såg.

sant de du säger

663 Inlägg
1 juli 2011
harrykarlsson skrev:
Hooah skrev:

sant de du säger

nej planera aldrig med polis innan...då kommer dom garanterat med besiktningsbussen som Hooah skriver...

Vet flertalet träffar där cruisingar har godkänts av snuten och sen har dom stått med stora artileriet...

237 Inlägg
1 juli 2011
Ja fan lita aldrig på en gris i kostym.

59 Inlägg
1 juli 2011
ingen som tog några kort eller filma träffen?

harrykarlsson
1 juli 2011
Trådstartare
ja få se lite bilder!

111 Inlägg
2 juli 2011
Vet ej om ni kan se denna:
http://www.facebook.com/media/set/?set= … 1089038587
Dock är det bilder på både bilar och folk vi stod med, men finns en hel del gobitar tycker jag smile

Om länken inte funkar så tjatar jag på henne (fotografen) att fixa upp det nån annanstans smile

237 Inlägg
2 juli 2011
Matrix021 skrev:
Dock är det bilder på både bilar och folk vi stod med, men finns en hel del gobitar tycker jag smile

Om länken inte funkar så tjatar jag på henne (fotografen) att fixa upp det nån annanstans smile

Materialet är ej tillgängligt. Så du får tjöt på na big_smile

26 Inlägg
2 juli 2011
Tjöta

trollis
2 juli 2011
Trådstartare
Fightertiger skrev:
ja kan utla mig så här.. låg nära. den framför bromsa.. andra gång han ska åka om kommer han på ladd och ska åka ut DÅ tvärnitar idioten med skodan...

tråkigt för han men,10 min innan han krocka, så såg vi han köra som en idiot i ett område där det var både 30/50km/h
gick bra mkt över 100, där så min tanke är att han får skylla sig själv om hans bil e mos.

111 Inlägg
2 juli 2011
Fightertiger skrev:
Matrix021 skrev:

Materialet är ej tillgängligt. Så du får tjöt på na big_smile

Fixart'!

Sök