bluejumper skrev:
Widowmaker skrev:
mugenaishou skrev:
riktigt trevlig träff! kändes lite konstigt att dyka upp med originalbil men det var ändå trevligt folk framme o tittade lite
många fina bilar och lite intressanta historier om hur man kom dit. nästa gång kommer jag förhoppningsvis med bilen i närheten av projektplanen^^ oturligt nog hakade jag på fel bilar och körde vilse en stund (2 varv inne på hjulkvarn) innan jag hängde efter rätt kö
enda minuset var ju att bilen troligen tänkte "mitt liv är nu fulländat" och börjar gå mot ljuset
kopplingen började slira ordentligt i den värsta backen och jag var nära på att rulla bakåt (handbromsen tar knappt ochså) men det var en suverän träff och jag ångrar inte att jag dök upp
Tolkar det som att du godkänner träffen!
Ja precis som jag sa innan träffen så krävs inte världens häftigaste bilar för att man skall våga visa sig! Att man överhuvudtaget kommer förbi å kollar e ju nog visat intresse för massa gött bilfolk.
Ja hörde att vissa råkade ut för viss förvirring när vi körde genom stan. Jag jobbar på en lite ide om hur man kan lösa så folk kan identifiera de bilar i trafiken som hör ihop med gänget. Vi får se vad det blir, en märk penna med siffra kanske!? då kan ju den som skriver på varje bil även ha koll på ur många som faktiskt är med.om jag har startnummer 1 osv......
Du får kolla så kopplingen är med nästa gång
Jag antar att det var du å jag som snacka både vid träffstart å vid slutet på kalaset.
Hoppas vi ses snart igen! Och det lär vi göra.
De me märkpenna tycker ja låter som en bra ide, då får du ju reda på exakt hur många som kommer, en kul statestik att ha
Hade vart riktigt bra men då får man hoppas att alla är ok med en siffra i tex hörnet på bakrutan. Vart kan man få tag på såna pennor! avsedda för att skriva tillfälligt på bilrutor? någon som vet?
"Riktiga bilar drar 1,5l milen"