Tack så mycket alla som kom och gjorde min träff till vad den blev! Jag tackar så mycket för lovorden och jag lovar att ta med mig av den lilla kritik jag fått till nästa gång (för det kommer ske igen, jag lovar!)
.
Jag måste även tacka alla för att ni var så prydliga på platsen! Ni skötte er exemplariskt! 99% förde inte oväsen eller på annat sätt störde i reservatet och när alla hade åkt så gick jag inte mindre än två rundor för att samla skräp. Runda nummer två gick jag för jag trodde det var omöjligt att ingen hade slängt något, det fanns INGENTING slängt runtomkring och det uppskattas något enormt! Tack igen!
dubrolle skrev:
mycket trevlig och bra träff detta och sjukt fint område!!! jag tackar som satan till priserna och er som rösta på min golf !! tycker att jag borde delat priset med ett flertal trevliga åk !! jag har ju bara en gammal golf
nåväl dessa priser är dom jag uppskattar mest i min lilla samling av priser kan jag lova !! STORT tack till Eisenhut för en bra träff för folk som gillar bilar med rätt stuk // peace out
Rolle, du är väl värd dom priser du fick, det tyckte både vi i juryn och folket på plats! Det är detta som är det fina med Stance osv, spelar ingen roll om du har en gammal golf/civic eller en lyxmerca/lexus så är man med på exakt samma promisser! Alla är lika värda och pengar hjälper inte alltid en att få grym stance på sin bil! Du ska vara grymt nöjd med priserna och din bil, jag hoppas få se dig och den fler gånger!
Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two